| View previous topic :: View next topic |
| Vil vi ha et slikt forum? |
| Ja |
|
74% |
[ 76 ] |
| Nei |
|
25% |
[ 26 ] |
|
| Total Votes : 102 |
|
| Author |
Message |
UndeadFlowerKing

|
Posted: Thu Aug 04, 2005 11:27 11 Post subject: |
|
|
| Jeg syns det er et dårlig forslag, enda et nytt forum ville blitt for mye kaos. Bedre å diskutere det på off topic. |
|
| Back to top |
|
 |
Lang trang gang

Joined: Aug 31, 2003 Posts: 12329 Location: Borg, Vingulmórk
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 7:36 19 Post subject: |
|
|
Stemmer ja. Burde i det minste være en plass for å diskutere Diamanda Galas, Wagner, When eller annen musikk som ikke er metall, men som ofte vil være relevant for metallfolk.
Forslag (som det vel var Porcus som lanserte i sin tid): omdeøp 'Alternative' til 'Other related' - med mulighet for å diskutere metallrelatert musikk som ikke er metall.
Wagner er releavnt - Crazy frog ikke. _________________
Fyy faan kor jæævlig det e!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Navigator

|
Posted: Mon Aug 08, 2005 1:41 13 Post subject: |
|
|
Jeg er kanskje ikke helt med i hvordan tråden har utviklet seg her, men ångående selve spørsmålet høres dette ut som en god ide, HeimBrent! _________________ -"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru." |
|
| Back to top |
|
 |
gnombob

|
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:49 21 Post subject: |
|
|
| gnombob wrote: | Fukkwitt har et bra forslag her.
Stian:  |
Var ikke personlig. Tok bare to typiske VG-navn. |
|
| Back to top |
|
 |
valbis

|
Posted: Fri May 19, 2006 4:51 16 Post subject: |
|
|
kommer et slikt forum snart opp? _________________ "Are you lost?"
"Yes" |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Fri May 19, 2006 5:46 17 Post subject: |
|
|
| valbis wrote: | | kommer et slikt forum snart opp? |
Runar har visstnok lagt lokk på saken. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
valbis

|
Posted: Fri May 19, 2006 8:07 20 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | | valbis wrote: | | kommer et slikt forum snart opp? |
Runar har visstnok lagt lokk på saken. |
er det kun han som har siste ordet? _________________ "Are you lost?"
"Yes" |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Fri May 19, 2006 8:28 20 Post subject: |
|
|
| valbis wrote: | | torjo wrote: | | valbis wrote: | | kommer et slikt forum snart opp? |
er det kun han som har siste ordet? |
Det er han som er admin, men man kan jo prøve å påvirke ham.  _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
valbis

|
Posted: Fri May 19, 2006 8:31 20 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | | valbis wrote: | | torjo wrote: | | valbis wrote: | | kommer et slikt forum snart opp? |
Det er han som er admin, men man kan jo prøve å påvirke ham.  |
hehe, jeg synes det bare hadde vært på sin plass å ha et sånn forum, fordi det virker som endel bruker på dette forumet som har interesse for annen musikk også. _________________ "Are you lost?"
"Yes" |
|
| Back to top |
|
 |
Lang trang gang

|
Posted: Sat May 20, 2006 12:05 00 Post subject: |
|
|
| gnombob wrote: | Fukkwitt har et bra forslag her.
|
Alle mine forslag er gode. _________________
|
| Back to top |
|
 |
Runar

|
Posted: Sat May 20, 2006 12:51 00 Post subject: |
|
|
| valbis wrote: | | torjo wrote: | | valbis wrote: | | torjo wrote: | | valbis wrote: | | kommer et slikt forum snart opp? |
Det er han som er admin, men man kan jo prøve å påvirke ham.  |
hehe, jeg synes det bare hadde vært på sin plass å ha et sånn forum, fordi det virker som endel bruker på dette forumet som har interesse for annen musikk også. |
Poenget med dette forumet er ikke å oppfylle alles interesser eller være enn form for allmennforum. Dette er og blir et metallforum. Basta!
Off topic-forumet er det lengste jeg strekker meg til utenommetallsnakk. _________________
http://www.facebook.com/InfernoMetalFestival |
|
| Back to top |
|
 |
Lang trang gang

|
Posted: Sat May 20, 2006 1:35 01 Post subject: |
|
|
Du synes det er bedre at musikkdiskusjoner (som går utenom metall) skal drukne blant diskusjoner om pokerspill, eksamener, ting man hater og vg-oppslag under off-topic enn å gi det en sjanse i eget forum? Er det ikke mere relevant med musikkdiskusjoner enn uteliv, fotball og svada? (Selv om dette er et metall-forum...) Er ikke lett å finne en diskusjon om eksempelvis Jarboe eller Wagner blant alt way-off-topic slik det er nå. _________________
|
| Back to top |
|
 |
Runar

|
Posted: Sat May 20, 2006 1:42 01 Post subject: |
|
|
| fukkwitt wrote: | | Du synes det er bedre at musikkdiskusjoner (som går utenom metall) skal drukne blant diskusjoner om pokerspill, eksamener, ting man hater og vg-oppslag under off-topic enn å gi det en sjanse i eget forum? |
Ja.
| fukkwitt wrote: | | Er det ikke mere relevant med musikkdiskusjoner enn uteliv, fotball og svada? (Selv om dette er et metall-forum...) Er ikke lett å finne en diskusjon om eksempelvis Jarboe eller Wagner blant alt way-off-topic slik det er nå. |
Nei.
Vet ikke hva Jarboe er for noe, men har du et behov for å diskutere Wagner med andre Screamere, så tror jeg ikke det er så vanskelig å finne det på offtopic. _________________
|
| Back to top |
|
 |
Lang trang gang

|
Posted: Sat May 20, 2006 1:46 01 Post subject: |
|
|
| Runar wrote: | | fukkwitt wrote: | | Du synes det er bedre at musikkdiskusjoner (som går utenom metall) skal drukne blant diskusjoner om pokerspill, eksamener, ting man hater og vg-oppslag under off-topic enn å gi det en sjanse i eget forum? |
Ja. |
OK, da vet vi det.
| Runar wrote: | | fukkwitt wrote: | | Er det ikke mere relevant med musikkdiskusjoner enn uteliv, fotball og svada? (Selv om dette er et metall-forum...) Er ikke lett å finne en diskusjon om eksempelvis Jarboe eller Wagner blant alt way-off-topic slik det er nå. |
Nei.
Vet ikke hva Jarboe er for noe, men har du et behov for å diskutere Wagner med andre Screamere, så tror jeg ikke det er så vanskelig å finne det på offtopic. |
Jarboe - eks- Swans. Har også jobba en del med Neurosis og Sonic Youth m. fl.
Wagner var bare et tilfeldig eksempel da, kunne vært hva som helst. Poenget mitt er fortsatt at musikk under off-topic drukner i alt mulig annet tull. _________________
|
| Back to top |
|
 |
ShinobiCenyon

|
Posted: Sat May 20, 2006 5:22 05 Post subject: |
|
|
| Et musikkforum synes jeg virker som en god idé. Selv om jeg neppe ville blitt en flittig bruker av det, så ville det ha vært kjekt uansett, og jeg kan ikke se at det ville ha skapt kaos i det hele tatt, heller motsatt. Om det hadde blitt satt opp som et underforum på Off-topic ville det ha fungert svært bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Terror_mit_uns

|
Posted: Sat May 20, 2006 7:11 07 Post subject: |
|
|
jeg synst det er en dårlig ide da dette ville blitt en yngleplass for brukere ala deathfare og andre som aldri poster noe utafor foto og oftopic _________________
Choke! choke! choke! the devil we evoke! |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Sat May 20, 2006 7:14 07 Post subject: |
|
|
| Terror_mit_uns wrote: | | jeg synst det er en dårlig ide da dette ville blitt en yngleplass for brukere ala deathfare og andre som aldri poster noe utafor foto og oftopic |
Enig. Dumt å forringe det eneste virkelige (i teorien) kriteriet vi har her. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Runar

|
Posted: Sat May 20, 2006 10:59 10 Post subject: |
|
|
| ShinobiCenyon wrote: | | Om det hadde blitt satt opp som et underforum på Off-topic ville det ha fungert svært bra. |
Det er ikke teknisk mulig. _________________
|
| Back to top |
|
 |
Runar

|
Posted: Sat May 20, 2006 11:08 11 Post subject: |
|
|
| fukkwitt wrote: |
Jarboe - eks- Swans. Har også jobba en del med Neurosis og Sonic Youth m. fl.
Wagner var bare et tilfeldig eksempel da, kunne vært hva som helst. Poenget mitt er fortsatt at musikk under off-topic drukner i alt mulig annet tull. |
Jeg skjønner poenget ditt, men poenget mitt er at en diskusjon om Wagner eller Pink er like mye offtopic som en diskusjon om poker eller kristendom.
Dette er et metallforum, og da blir alt som ikke har noe med metal å gjøre sett på som off topic. _________________
|
| Back to top |
|
 |
|