| View previous topic :: View next topic |
| Vil vi ha et slikt forum? |
| Ja |
|
74% |
[ 76 ] |
| Nei |
|
25% |
[ 26 ] |
|
| Total Votes : 102 |
|
| Author |
Message |
HeimBrent

|
Posted: Fri Jun 18, 2004 9:29 21 Post subject: Musikkforum? |
|
|
Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen.
Last edited by HeimBrent on Fri Jun 18, 2004 10:52 22; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Wesker

Joined: Jul 27, 2003 Posts: 7980 Location: in a powermetalized kingdom
|
Posted: Fri Jun 18, 2004 9:31 21 Post subject: |
|
|
vi kan preike om disse på off topic  |
|
| Back to top |
|
 |
necronomicon

Joined: Mar 24, 2004 Posts: 10554 Location: Köttbullar och mackor
|
Posted: Fri Jun 18, 2004 9:32 21 Post subject: |
|
|
| Her er jeg faktisk enig med heimert. |
|
| Back to top |
|
 |
Slakter_Fjes

|
|
| Back to top |
|
 |
Kill.Fuck.Die.

|
Posted: Fri Jun 18, 2004 10:43 22 Post subject: |
|
|
| Slakter_Fjes wrote: | | Urk, ikke Kaizers da - makan til møkkaband! |
Trådene om dem kan slettes ettersom Kaizers er musikalsk spam.
Men uansett, så er jeg litt enige med HB her. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HeimBrent

|
Posted: Fri Jun 18, 2004 10:52 22 Post subject: |
|
|
| Kill.Fuck.Die. wrote: | | Slakter_Fjes wrote: | | Urk, ikke Kaizers da - makan til møkkaband! |
Men uansett, så er jeg litt enige med HB her. |
Hehe. Kaizers var bare et eksempel som ble brukt ettersom det nylig var oppe under Doom... Bra at folk er enige ihvertfall. Er det nå jeg skal fikse poll på denne? |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 18, 2004 11:57 23 Post subject: |
|
|
| Kill.Fuck.Die. wrote: | | Slakter_Fjes wrote: | | Urk, ikke Kaizers da - makan til møkkaband! |
Men uansett, så er jeg litt enige med HB her. |
oi,skjeggetøs.dem er nå bedre enn de homofile bedehusmusikantene i venom,nye trommisen vår heter antton...hohohoe
edit:ikke så dumt forslag egentlig _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
A bottle of wine and a bucket of blood |
|
| Back to top |
|
 |
Warchief_Thor

|
Posted: Sat Jun 19, 2004 10:27 22 Post subject: |
|
|
Kan da vel ikke skade? _________________ Trade:
Karmic Void - Armageddon Sun Tape(fortsatt i plastikk)
Wants:
Celestial Bloodshed - Mitt Rike
Kaosritval - Rituell Katharsis
Sarath - Lengsel
Sarath - Solen over Birkenau
Vemod - Kringom fjell og skog
Selvhat - den svarte tid |
|
| Back to top |
|
 |
Ulvir

Joined: Jul 27, 2003 Posts: 2451 Location: Oslo->Nordre Aker
|
Posted: Sun Jun 20, 2004 1:10 13 Post subject: |
|
|
Et godt forslag. Off-topic blir til tider fyllt opp av band- og musikk-tråder. Kunne vært greit å få strukturert det litt.
Jeg støtter forslaget, hvertfall. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Sun Jun 20, 2004 7:40 19 Post subject: |
|
|
| Ja, jeg synes HB's forslag er godt. Dette har vi forresten diskutert tidligere og da var Runar ikke spesielt positiv. |
|
| Back to top |
|
 |
Kill.Fuck.Die.

|
Posted: Sun Jun 20, 2004 7:43 19 Post subject: |
|
|
| OnkelOnd wrote: | oi,skjeggetøs.dem er nå bedre enn de homofile bedehusmusikantene i venom,nye trommisen vår heter antton...hohohoe
|
Meget respektløst overfor de som liker Venom. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Sun Jun 20, 2004 8:46 20 Post subject: |
|
|
| Kill.Fuck.Die. wrote: | | OnkelOnd wrote: | oi,skjeggetøs.dem er nå bedre enn de homofile bedehusmusikantene i venom,nye trommisen vår heter antton...hohohoe
|
Meget respektløst overfor de som liker Venom. |
hehehehe
jeg hadde tenkt å nevne denne i dimmu tråden...
jeg vet at du er smart nok(ikke minst er du mann ) til å ta det utsagnet med minst en klype salt.... _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
Welhaven

|
|
| Back to top |
|
 |
ReignInMetal

Joined: Apr 05, 2004 Posts: 726 Location: Trønderlag, (Fosen)
|
Posted: Sun Jun 20, 2004 10:42 22 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
Ja, du har helt rett... dette er ett metalforum... _________________ Goes without saying!
Oneliner fra ReignInMetal:
Hvorfor kan ikke heavy metal være stuerent, når kjøkkenet er fullt av stainless steel!? |
|
| Back to top |
|
 |
necronomicon

|
Posted: Sun Jun 20, 2004 10:49 22 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
Ja, du har helt rett... dette er ett metalforum... |
Ja, og siden prioriteringen av metal er så stor, så skader det jo ikke med et forum for alternativ musikk! Herlig!  |
|
| Back to top |
|
 |
HeimBrent

|
Posted: Mon Jun 21, 2004 11:57 11 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
Men det er ikke alle her som er like ensporet som deg. Og hvis vi skal være så nøye på det er ikke Hard Rock metal heller...(dårlig sammenligning ja...) Men flertallet er for mitt forslag, så da er det bare å håpe på at Runar er på min side... Og Mali; den avataren din er skummel. |
|
| Back to top |
|
 |
necronomicon

|
Posted: Mon Jun 21, 2004 1:44 13 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| HeimBrent wrote: | | ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
Men det er ikke alle her som er like ensporet som deg. Og hvis vi skal være så nøye på det er ikke Hard Rock metal heller...(dårlig sammenligning ja...) Men flertallet er for mitt forslag, så da er det bare å håpe på at Runar er på min side... Og Mali; den avataren din er skummel. |
hihihi |
|
| Back to top |
|
 |
HeimBrent

|
Posted: Mon Jun 21, 2004 3:34 15 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| necronomicon wrote: | | HeimBrent wrote: | | ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
hihihi |
Hvem ville vel ikke blitt redd for det der... Du må ikke ha slike avatarer. Kan gi folk feil bilde av deg som person... |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Mon Jun 21, 2004 6:17 18 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| HeimBrent wrote: | | necronomicon wrote: | | HeimBrent wrote: | | ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
hihihi |
Hvem ville vel ikke blitt redd for det der... Du må ikke ha slike avatarer. Kan gi folk feil bilde av deg som person... |
snill du er med bluegrot og taaken,ja det får`n si.... _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
HeimBrent

|
Posted: Mon Jun 21, 2004 6:25 18 Post subject: Re: Musikkforum? |
|
|
| OnkelOnd wrote: | | HeimBrent wrote: | | necronomicon wrote: | | HeimBrent wrote: | | ReignInMetal wrote: | | HeimBrent wrote: | | Hva med et forum for musikk generelt? Til Kaizers, Ole Ivars osv? Ja, jeg vet dette er et metalforum, men litt variasjon skader ingen. |
hihihi |
snill du er med bluegrot og taaken,ja det får`n si.... |
BlueGrot har jeg såvidt snakket med over dette boardet, og taaken har jeg ikke peiling på hvem er. Selv om jeg ha hørt om han i forbindelse med BlueGrot sitt band her inne... Og det er ingen jenter som vil at andre skal tro at de er personene på bildet. |
|
| Back to top |
|
 |
|