Joined: Jul 28, 2003 Posts: 7273 Location: Kongsberg über alles.
Posted: Tue Jun 12, 2012 5:23 17 Post subject: Rock på torget, Aunt Mary, Ruphus & Høst
Oppdaga nettopp denne DVD på nettet - noen som har noe kjennskap til denne? Kvalitet?
Quote:
Rock på torget -A norwegian progrock reunion
Utgitt 2011.
Et FANTASTISK dokument når det gjelder norsk progrock. I august 2010 ble det arrangert en gedigen reunion; Høst, Aunt Mary, Ruphus og Junipher Greene. Dette ble filmet med 4 kameraer og nå gis dette ut på dvd.
Desverre ga ikke Junipher Greene tillatelse til at arrangøren kunne benytte deres opptreden på dvd'en, så de er ikke med, synd.
Var på konserten (som var magisk!) og denne er en svært god manifestasjon av konsertene. Bare å handle! _________________ PS 4. Så lenge det er på et lukka forum, for bare heavy-friker, så blir vel ikke det noen vanlig del av samfunnet, akkurat. Så jeg kommer nok bare til å bli tulla med, hvis jeg skriver der. Og det orker jeg ikke. Det høres ikke så artig ut, akkurat.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum