| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Lance

|
Posted: Mon Mar 26, 2012 2:10 02 Post subject: |
|
|
| Eon wrote: | Vel, åpningsinnlegget mitt til tross, det er da ingenting som hindrer folk som faktisk liker gjøken Blazen, i å svare i denne tråden.
Dessuten, dette er et internettforum. Jeg starter tråder om hva faen jeg vil, og jeg svarer hva faen jeg vil i trådene rundt omkring. Noe som selvsagt er jævla synd for deg da, men om det er så helsikes fælt, så får du sende en PM til en av moderatorene, der du ber dem om f.eks. å banne meg.
Until then, tilbaket til hiet med deg, din fusskaill. |
Hahaha  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Lance

|
Posted: Mon Mar 26, 2012 2:12 02 Post subject: |
|
|
Har enda ikke hørt skiva, men den skal til pers etterhvert... Noe sier meg at jeg antagelig ikke kommer til å bli imponert... Men den skal seff få sin sjanse. Men jeg synes uansett at han låter bedre med eget band enn i Maiden... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jack

|
Posted: Mon Mar 26, 2012 1:56 13 Post subject: |
|
|
Det har gått gradvis nedover med Blaze. Solokarrieren startet lovende med "Silicon Messiah" og "Tenth Dimension", som var veldig bra. "Blood & Belief" var også ganske bra. "The Man Who Would Not Die" og "Promise And Terror" var middelmådige, mens "The King Of Metal" er så ræva at det nesten er flaut! _________________ www.highlandglory.com |
|
| Back to top |
|
 |
Eon

Joined: Sep 19, 2006 Posts: 7845 Location: Dancing like a fucker around the altar stones
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjellvete

Joined: Aug 29, 2006 Posts: 5532 Location: 22 Acacia avenue
|
|
| Back to top |
|
 |