| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Judas

|
|
| Back to top |
|
 |
Runar

|
|
| Back to top |
|
 |
Judas

|
Posted: Mon Jun 25, 2012 5:53 17 Post subject: |
|
|
Artig festival med bra folk! Helt jævlig vær torsdag og søndag, men ellers bra. Lyden på hovedscenen er noe av det mer krise-jævligste jeg har hørt noen gang på en festival!!! I tillegg var lyden aaaltfor lav. Samtlige av konsertene jeg så på hovedscenen led fryktelig pga lyden. Overraskende nok var Ugly Kid Joe ett av høydepunktene på festivalen, i tillegg til Exodus og Obituary som også leverte så det holdt! Megadeth var nok årets skuff.....dårlig lyd, uengasjert band og i mine øyne en ganske kjip set-list.
Dyr og dårlig mat inne på området trekker ned, men vassklosett, godt øl og generell god organisering trekker opp! _________________ www.daccord-music.com
www.analbros.info |
|
| Back to top |
|
 |
Porcus

Joined: Apr 30, 2004 Posts: 20082 Location: 127.0.0.1, kjære 127.0.0.1
|
Posted: Mon Jun 25, 2012 5:58 17 Post subject: |
|
|
| Judas wrote: | | Helt jævlig vær torsdag og søndag, men ellers bra. Lyden på hovedscenen er noe av det mer krise-jævligste jeg har hørt noen gang på en festival!!! |
Huff. Harmonerer ikke med mine minner fra årene der
| Judas wrote: | | Megadeth var nok årets skuff.....dårlig lyd, uengasjert band |
Harmonerer bedre med mine minner ...
| Judas wrote: | | godt øl og generell god organisering trekker opp! |
Og absolutt dette. _________________ «Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard |
|
| Back to top |
|
 |
|