| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
knuthulhu

|
Posted: Fri Feb 24, 2012 9:59 09 Post subject: |
|
|
| Affen wrote: | | torjo wrote: | | Bedre enn Holy Land? Nope. |
1.Rebirth 10/10
2.Angels Cry 9/10
3.Holy Land 8,5/10 |
Sikker på at det ikke er noen kommafeil der, Affen?
Har aldri hatt noe særlig forhold til Pharaoh - skivene opplever jeg som positive, men relativt ansiktsløse - kanskje det kan gå bedre med litt mindre umiddelbare låter? _________________ "Stellenweise sirenenwahnsinn!" |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Mar 13, 2012 7:34 19 Post subject: |
|
|
Flere som har meninger om denne?
Her spilles den fortsatt hyppig. Ørlitt bedre enn Be Gone, samme nivå som The Longest Night. Bedre produksjon så hadde det vært en klar femmer. Får holde med en svak en nå. Årets beste skive ei drøy uke til. |
|
| Back to top |
|
 |
LeifK

|
Posted: Tue Mar 13, 2012 7:36 19 Post subject: |
|
|
| Og da overtar hvem? Ligger et par måneder foran med promoer her, så jeg går litt i surr. |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Mar 13, 2012 7:52 19 Post subject: |
|
|
| Overkill så klabert. |
|
| Back to top |
|
 |
Lance

|
Posted: Tue Mar 13, 2012 10:16 22 Post subject: |
|
|
Hørt gjennom skiva en gang, og jeg syns den er temmelig kjedelig foreløbig. Men den skal snurre et par ganger til før jeg avsier dom.
Nå skal det sies at US Power ikke er noen sjanger jeg setter veldig høyt. Det låter ikke ræv, men kjedelig altså. Enn så lenge ihvertfall. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
stramvaier

|
Posted: Mon Apr 09, 2012 8:26 08 Post subject: |
|
|
| BTL er absolutt lovende etter første lytt, må nok også jobbe mer med denne i forhold til The Longest Night som nesten satt som støpt med en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Invictus

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 8:29 08 Post subject: |
|
|
Er helt på høyden blant Pharaoh sine utgivelser Bury the Light, men jeg vil påstå det er den skiva som trenger mest tid i spilleren.
Skaffa deg Be Gone enda, stramvaier? Tror muligens det er min favoritt med bandet, selv om de tre siste er ganske så jevngode. |
|
| Back to top |
|
 |
stramvaier

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 8:39 08 Post subject: |
|
|
| Invictus wrote: | Er helt på høyden blant Pharaoh sine utgivelser Bury the Light, men jeg vil påstå det er den skiva som trenger mest tid i spilleren.
Skaffa deg Be Gone enda, stramvaier? Tror muligens det er min favoritt med bandet, selv om de tre siste er ganske så jevngode. |
Har desverre ikke det. Har bare The Longest Night og Bury The Light foreløbig. Regner med å skaffe meg både Be Gone og Ten Years etterhvert. |
|
| Back to top |
|
 |
knuthulhu

|
Posted: Mon May 07, 2012 6:08 18 Post subject: |
|
|
Har fått lagt inn litt lytting til denne etter at den snek seg med i posen hjem fra Tyskland. Er ganske positivt innstilt til den så langt. Vokalmelodiene er mindre umiddelbare og det er litt mer for å sette i gang hjernecellene. Det er noe med tromminga som ikke rimer hele tida, men det har ikke gjort at jeg har slutta å ville høre skiva. Kanskje det er den beste de har gjort?
Castles in the Sky kan ha potensiale til å bli en favoritt her. Bra arrangement og jeg liker Rush-gitaren som er lagt inn. _________________ "Stellenweise sirenenwahnsinn!" |
|
| Back to top |
|
 |
stramvaier

|
Posted: Sat May 19, 2012 4:13 16 Post subject: |
|
|
| Be Gone har fått sin første runde. Førsteintrykket er at den er solid, men et lite hakk svakere en The Longest Night og Bury The Light. Får se hva som skjer etter 4-5 runder til. |
|
| Back to top |
|
 |
knuthulhu

|
Posted: Sun May 20, 2012 2:59 14 Post subject: |
|
|
Noen runder til med den skiva burde gjøre at den sitter bedre og dermed gir bedre inntrykk. Er blitt ganske glad i den, mulig den kan få en 5'er når status skal gjøres opp. _________________ "Stellenweise sirenenwahnsinn!" |
|
| Back to top |
|
 |
Nils Barvåg

|
Posted: Sat Jun 02, 2012 7:46 07 Post subject: |
|
|
Toppskive fra et band som holder imponerende høyt nivå på alt de gjør. Ikke umiddelbart fengende (bortsett fra "The Wolf"), men til gjengjeld god holdbarhet. _________________ "Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
www.freekick.org - mitt lag er Prest FK (of course) |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Sat Jun 02, 2012 7:51 07 Post subject: |
|
|
| Fortsatt bare den dølle trommelyden som irriterer meg. Ellers er skiva fin som fy. |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Sat Jun 02, 2012 9:36 09 Post subject: |
|
|
Tro det eller ei, men jeg har "The Longest Night" dobbel lp på lager fortsatt!  _________________
KADOTUS,UNCLE ACID,VAMPIRE,DAMIEN,SATAN,SKOGEN BRINNER,MYSTICUM, GOATMOON, HIGH SPIRITS,MGLA,CLANDESTINE BLAZE.. |
|
| Back to top |
|
 |
|