| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Dick Hardy

Joined: Dec 11, 2004 Posts: 7070 Location: Fælt så nysgjerrige vi var, da!
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 10:30 22 Post subject: |
|
|
Gleder meg! Låta var absolutt godkjent, og vel så det! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelRev

|
Posted: Sun Feb 26, 2012 11:55 23 Post subject: |
|
|
| Veadtuck wrote: |
Accept er Accept og skal så forbli ! Di var jo ute på bærtur å førsøkte "fornye" seg med Predator. Vi veit åssen det gikk. | Predator er knall! Nye låten var også bra, blir ikke feil med typisk Accept-melodier og -koring. Merker også at den har vokst allerede ved andre gjennomhøring. _________________ Nye Scream Webzine (BETA):
http://screammagazine.com/scream2013/ |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Mon Feb 27, 2012 9:19 09 Post subject: |
|
|
Gleder meg fortsatt til denne.... _________________ Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it |
|
| Back to top |
|
 |
Veadtuck

Joined: Feb 25, 2012 Posts: 2045 Location: Over Macho Grande
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 4:36 16 Post subject: |
|
|
| MikkelRev wrote: | | Veadtuck wrote: |
Accept er Accept og skal så forbli ! Di var jo ute på bærtur å førsøkte "fornye" seg med Predator. Vi veit åssen det gikk. | Predator er knall! Nye låten var også bra, blir ikke feil med typisk Accept-melodier og -koring. Merker også at den har vokst allerede ved andre gjennomhøring. |
Var ikke det at det var no feil på Predator per se, men at det er det klassiske Acceptsoundet vi vil høre  _________________ ...And the sun of falsehood shall shine with trust, from the depths of Satan in the name of God. |
|
| Back to top |
|
 |
Joakim

Joined: Jul 28, 2003 Posts: 14104 Location: Camp Crystal lake
|
Posted: Mon Mar 19, 2012 7:11 19 Post subject: |
|
|
 _________________ Spineless from the start. |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Sun Apr 01, 2012 5:12 17 Post subject: |
|
|
| De aller fleste låtene fra Stalingrad ligger på youtube nå. Sjekka tre låter, og de virka da ganske så ok. Setter en hundrings på at Flash To Bang Time er beste låt. |
|
| Back to top |
|
 |
Judas

|
Posted: Sat Apr 07, 2012 11:18 11 Post subject: |
|
|
Har gitt denne et par runder nå og jeg er ikke skuffet. Virker som en jevn og bra skive som kommer til å spinne en del i spilleren fremover. _________________ www.daccord-music.com
www.analbros.info |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Sun Apr 08, 2012 2:43 14 Post subject: |
|
|
Fått et par runder her også. Blood Of the Nations var bra, og denne virker å holde noenlunde samme kvalitet. Jevnere er den også ettersom ingen av låtene er like svak som Pandemic. Ganske sikkert en helt grei firer.
Flash To Bang Time er foreløpig favoritt.
Edit: Smålei etter tre runder. _________________ HELL PATROL |
|
| Back to top |
|
 |
Lance

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 4:34 04 Post subject: |
|
|
Må nok si at denne skuffa meg. Ikke det at den er ræv, men den er fryktelig kjedelig og forutsigbar. Digger vokalen dog.
Fire bra låter. Never Forget, Galley, Shadow Soldiers og Stalingrad koser jeg meg veldig med, og sistevnte er den soleklart beste på skiva. Svakeste er Flash To Bang Time, mens resten ligger og vaker på middels. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Invictus

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 8:25 08 Post subject: |
|
|
| Marken og Lance har vidt forskjellige meninger angående Flash to Bang Time ser jeg. Nettopp det som er morosamt med musikk.. Skiva er på vei til postkassa mi nå, så jeg venter spent. Skal vel mye til å overgå forrige, men har trua. |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 8:48 08 Post subject: |
|
|
Tornillo irriterer meg fortsatt grenseløst med sin tilgjorte vokal som er helt på grensen i forhold til hva han er kapabel til - strupelyder og gurgling er faen meg ikke sang!
Hva låtene angår er det hummer og kanari, Twist Of Fate er kjedelig mens Flash to Bang Time er beint frem grusom. Tittellåta og Shadow Soldiers er så nærme klassisk Accept som man bør kunne forvente ellers er det på det jevne. Jeg tror nok at forgjenger'n Blood of the Nations var bedre gjennomført på låtfronten - men ingen av disse skivene blir gjengangere her i gården og det ene og alene pga. Tornillo _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
In Brendan we trust, YNWA!
Last edited by Lynchomaniac on Fri Apr 20, 2012 12:05 12; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:02 09 Post subject: |
|
|
Haha, utenom Flash To Bang Time er Twist Of Fate min favoritt.
Av det jeg har sett rundt omkring så virker Flash To Bang Time å være låta mange liker minst, så der ender jeg nok opp i klart mindretall. Men samme det ettersom låta er tøff som fy. _________________ HELL PATROL |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:07 09 Post subject: |
|
|
"Streaks of light, rip the night
Exploding in my mind
The sound of spheres, split my ears
Caught in the Flash to Bang Time"
Kan ikke skjønne annet enn at det her blir bra. _________________
GHOST, MASTER, ENSLAVED, PAGAN ALTAR, RUST, TIMEGHOUL, FORTERESSE, IN SOLITUDE, MOONSPELL, VIRTUE, OZ, DEVIL, DARKTHRONE, CAR |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5362 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:47 09 Post subject: |
|
|
| Kjedelig blir det i alle fall. Var lei den forrige lenge før eg hadde høyrt igjennom heile og eg er lei Stalingrad før eg har høyrt ein lyd. |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 10:01 10 Post subject: |
|
|
Det har du litt rett i. Skivene er ganske gode, men lang levetid har de ikke. Slik har det alltid vært med Accept for min del. _________________ HELL PATROL |
|
| Back to top |
|
 |
Judas

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 10:06 10 Post subject: |
|
|
| Lynchomaniac wrote: | Tonillo irriterer meg fortsatt grenseløst med sin tilgjorte vokal som er helt på grensen i forhold til hva han er kapabel til - strupelyder og grurgling er faen meg ikke sang!
Hva låtene angår er det hummer og kanari, Twist Of Fate er kjedelig mens Flash to Bang Time er beint frem grusom. Tittellåta og Shadow Soldiers er så nærme klassisk Accept som man bør kunne forvente ellers er det på det jevne. Jeg tror nok at forgjenger'n Blood of the Nations var bedre gjennomført på låtfronten - men ingen av disse skivene blir gjengangere her i gården og det ene og alene pga. Tonillo |
Uenig! Synes Tornillo gurgler så fett at jeg ikke savner Udo i det hele tatt! _________________ www.daccord-music.com
www.analbros.info |
|
| Back to top |
|
 |
Nudua

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 12:26 12 Post subject: |
|
|
Er stadig imponert over highfive-ing over å få vite albumets tittel, og "dette lover godt", "dette må bli knall". Det er da ingenting bak et albums tittel som tilsier at dette blir innertier, men heller at det bidrar til at skuffelsen blir større dersom det ikke slår ann?
Samme gjelder når band "avslører" coverkunsten til kommende album. Stor ståhei for nada. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 12:28 12 Post subject: |
|
|
Ja, det får'n si. _________________ HELL PATROL |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 12:49 12 Post subject: |
|
|
Jadda....  _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
In Brendan we trust, YNWA! |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Apr 10, 2012 12:51 12 Post subject: |
|
|
| Nudua wrote: | Er stadig imponert over highfive-ing over å få vite albumets tittel, og "dette lover godt", "dette må bli knall". Det er da ingenting bak et albums tittel som tilsier at dette blir innertier, men heller at det bidrar til at skuffelsen blir større dersom det ikke slår ann?
|
Så det er greit å bruke det til å skru opp forventningene dersom plata til slutt skuffer, men ikke dersom den faktisk blir bra? _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
|