| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Joakim

Joined: Jul 28, 2003 Posts: 14100 Location: Camp Crystal lake
|
Posted: Sun Nov 13, 2011 4:10 16 Post subject: Accept - Stalingrad |
|
|
Blood of nations var over all forventing. Så jeg ser frem til denne.
| Quote: | | BLABBERMOUTH.NET has received confirmation that reformed heavy metal legends ACCEPT have set "Stalingrad" as the title of their next album, due in April 2012 via Nuclear Blast Records. The CD is once again being helmed by British producer Andy Sneap (MEGADETH, EXODUS, NEVERMORE, ARCH ENEMY), who worked on the band's critically acclaimed comeback effort, "Blood Of The Nations". |
_________________ Spineless from the start. |
|
| Back to top |
|
 |
carburetor

|
|
| Back to top |
|
 |
Dick Hardy

Joined: Dec 11, 2004 Posts: 7070 Location: Fælt så nysgjerrige vi var, da!
|
Posted: Sun Nov 13, 2011 10:16 22 Post subject: |
|
|
Håhå, gleder meg!  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Sun Nov 13, 2011 10:21 22 Post subject: |
|
|
Kan så absolutt bli spennende, Blood Of The Nations var som Joakim poengterer langt bedre enn forventa. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
DOH

|
|
| Back to top |
|
 |
yngve

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 12:02 00 Post subject: |
|
|
Er så røvglad i Accept at det nesten grenser til idioti, men har faktisk unngått å prøve sisteskiva uten Udo...kanskje på tide å sjekke ut? Har bare en singel, men den pælma jeg her om dagen i en opprensking, og den forble uhørt... _________________ SE OPP!!! ikke ned...
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 12:22 00 Post subject: |
|
|
| yngve wrote: | Er så røvglad i Accept at det nesten grenser til idioti, men har faktisk unngått å prøve sisteskiva uten Udo...kanskje på tide å sjekke ut? Har bare en singel, men den pælma jeg her om dagen i en opprensking, og den forble uhørt... |
Skjønner godt hva du mener, er storfan sjøl spes med tanke på platene fra R&W tom RR. Skal dog sies at jeg sjekka ut skiva og den er spekket med gode låter, so far... so good..... Men så var det det vokale da...., han funker best når han synger med sin egen stemme (da er det tålelig), og det er ditto direkte pinlig når han på sitt kråkete vis når han tidvis prøver å mimike Udo - da faller det totalt på stengrunn!
Plata blir aldri noen gjenganger her i heimen - og det er ene og alene det vokale som det står på _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
In Brendan we trust, YNWA! |
|
| Back to top |
|
 |
yngve

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 8:08 08 Post subject: |
|
|
Var solgt når Breaker kom og R&W, makan...men det er noe i det du sier, for selv om det kanskje duger og er noe av det bedre når det gjelder vokalskifte, er og blir Udo Udo. Likte faktisk Eat The Heat godt.
Og TT Quick, likte du fyren der? _________________ SE OPP!!! ikke ned...
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 8:13 08 Post subject: |
|
|
| Lynchomaniac wrote: | | Men så var det det vokale da...., han funker best når han synger med sin egen stemme (da er det tålelig), og det er ditto direkte pinlig når han på sitt kråkete vis når han tidvis prøver å mimike Udo - da faller det totalt på stengrunn! |
WTF!? Hvor da? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
yngve

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:11 09 Post subject: |
|
|
He-he. er jo vanskelig å ikke låte kråkete når man skal etterligne Udo. _________________ SE OPP!!! ikke ned...
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:21 09 Post subject: |
|
|
| yngve wrote: | | He-he. er jo vanskelig å ikke låte kråkete når man skal etterligne Udo. |
Men jeg syns ikke det låter som han prøver på det. Han synger tøft og med sin egen stil gjennom hele skiva. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:31 09 Post subject: |
|
|
| Affen wrote: | | yngve wrote: | | He-he. er jo vanskelig å ikke låte kråkete når man skal etterligne Udo. |
Men jeg syns ikke det låter som han prøver på det. Han synger tøft og med sin egen stil gjennom hele skiva. |
Helt enig, han har en suveren vokal.
Ser frem til "Stalingrad" som igjen er en mandig tittel. |
|
| Back to top |
|
 |
Ludwig

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:34 09 Post subject: |
|
|
"Stalingrad" aka "Russian Roulette II"?  _________________ ... din spesialist på dodøra-relaterte redningsaksjoner siden 2010 |
|
| Back to top |
|
 |
Gorgar

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:40 09 Post subject: |
|
|
| Blood Of The Nations er knall og Mark er en bedre vokalist enn Udo, så dette ser man selvsagt fram til. |
|
| Back to top |
|
 |
knuthulhu

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 10:00 10 Post subject: |
|
|
"Stalingrad"? Blir aldri bedre enn Reanimatsiyas låt med samme navn, men jeg må sikkert sjekke den ut. Har ikke kjøpt forrige skiva til tross for at den hørtes bra ut. Hm, må kanskje gjøre noe med det når (hvis) økonomien retter seg opp litt. _________________ "Stellenweise sirenenwahnsinn!" |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 12:44 12 Post subject: |
|
|
| Gorgar wrote: | | Blood Of The Nations er knall og Mark er en bedre vokalist enn Udo, så dette ser man selvsagt fram til. |
Jepp.... _________________ Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 12:54 12 Post subject: |
|
|
Ble også ganske imponert av han figuren på Sweden Rock. Udo er råtassen sjøl han, på de knallsterke fem første Accept-skivene, men han nye står ikke tilbake. Synd han ikke får like bra materiale å jobbe med selvsagt, det er jo ofte det som setter nye folk i dårlig lys. Men skiva skal høres, forrige var ok. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Kjellvete

Joined: Aug 29, 2006 Posts: 5531 Location: 22 Acacia avenue
|
Posted: Mon Nov 14, 2011 1:20 13 Post subject: |
|
|
| TheUnborn wrote: | | Affen wrote: | | yngve wrote: | | He-he. er jo vanskelig å ikke låte kråkete når man skal etterligne Udo. |
Men jeg syns ikke det låter som han prøver på det. Han synger tøft og med sin egen stil gjennom hele skiva. |
Helt enig, han har en suveren vokal.
Ser frem til "Stalingrad" som igjen er en mandig tittel. |
Ser også frem til denne.
Og Yngve må sjekke ut Blood of the Nations sporensreks. Selv om ikke den holder like høyt nivå tvers gjennom så er det låter her som ikke står tilbake for opptil flere av de gamle slagerne
Håper de på den nye kutter noe i antall låter og heller topper laget _________________ PS Er je den eneste som..?
www.facebook.com/legacyofemptiness
www.reverbnation.com/legacyofemptiness |
|
| Back to top |
|
 |
Pandora

|
Posted: Mon Nov 14, 2011 1:37 13 Post subject: |
|
|
| Kjellvete wrote: | | Håper de på den nye kutter noe i antall låter og heller topper laget |
Enig. Synes det generelt er kjett med 13-14 låter på en skive. Stor sjanse for fyllstoff da. Liker best skiver med 8-10 knallgode låter, hehe.
Likte "Blood of the Nations" godt, så ny skive blir spennende. Leverte bra live også, i alle fall på Rockefeller. Litt tammere på Sweden Rock riktignok. Mener å huske at det blåste mye, kan ha tatt bort litt av trøkket. _________________ I've been Robbed  |
|
| Back to top |
|
 |
Welhaven

|
|
| Back to top |
|
 |
|