| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Conan

Joined: Sep 05, 2003 Posts: 26077 Location: Akershus / Asker/Cimmeria
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 12:34 12 Post subject: Generelle tråder? |
|
|
| Bare lurer om flere kunne tenke seg sånne, er vel en alt i Doom metal delen. selv kunne jeg tenkt meg en i de andre forum delene også. Noen flere som kunne tenke seg dette eller er ideen helt på jordet? Fleste skjønner forhåpentligvis hva jeg mener her. |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 12:44 12 Post subject: |
|
|
Tja, er vel fordeler og ulemper med alt. Ulempen med en sånn tråd er at gode tips kan ligge langt bak i tråden, for eksempel. Mens ulempen med en tråd pr band er at de forsvinner til side 2 i løpet av kort tid, om ikke det er særdeles populære band/tråder. Men det man kan gjøre, er å erstatte den særdeles meningsløse "plater du har hørt på i dag"-tråden med en generell metal svada-tråd. Altså med plass til tips, hva man hører på akkurat nå, hvor mye man skulle ønska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sånne ting. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Kjellvete

Joined: Aug 29, 2006 Posts: 5531 Location: 22 Acacia avenue
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 12:59 12 Post subject: |
|
|
| Stian wrote: | | Men det man kan gjøre, er å erstatte den særdeles meningsløse "plater du har hørt på i dag"-tråden med en generell metal svada-tråd. Altså med plass til tips, hva man hører på akkurat nå, hvor mye man skulle ønska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sånne ting. |
Ikke dumt forslag. Kan også hive inn "siste innkjøp på platefronten" og sikkert et par til i samme smørja _________________ PS Er je den eneste som..?
www.facebook.com/legacyofemptiness
www.reverbnation.com/legacyofemptiness |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:04 13 Post subject: |
|
|
Jepp. Gjenoppdaget band også. Saklig å ha egen tråd for, selv om jeg sikkert har brukt den selv. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:11 13 Post subject: |
|
|
Plateinnkjøpstråden består! Ellers enig i forslaget om en metalsvadatråd som kan erstatte en del av de andre evighetstrådene, og som byttes ut omtrent like ofte som svadatråden i offtopic. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
Conan

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:21 13 Post subject: |
|
|
| Da burde vel den generelle doom tråden stenges også, for var lignende en sånn jeg tenkte på. |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:23 13 Post subject: |
|
|
Hvilken tråd tenker du på? _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
Conan

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:25 13 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | | Hvilken tråd tenker du på? |
Mente å huske var en generell tråd på doom metal delen, men ikke første gang jeg husker feil. |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:26 13 Post subject: |
|
|
| Conan wrote: | | torjo wrote: | | Hvilken tråd tenker du på? |
Mente å huske var en generell tråd på doom metal delen, men ikke første gang jeg husker feil. |
Se om du finner en link. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
|
| Back to top |
|
 |
sumostig

|
|
| Back to top |
|
 |
Conan

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:28 13 Post subject: |
|
|
Ja trodde var den, men den er vel ikke noe generell? |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:31 13 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke noe i veien for at vi kan ha en tilsvarende tråd i de andre foraene.
Skal vi si at "metallsvada" puttes i slarvetråden på General Metal, mens litt mer seriøse temaer av generell 'undersjanger'-karakter puttes i en tråd i det bestemte forum, litt á la forbrukerombudstråden på Misc? _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
|
| Back to top |
|
 |
sumostig

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:36 13 Post subject: |
|
|
| Conan wrote: |
Hadd du og i det heletatt bruke 2 minutter på å lese den? Den vil jeg absolutt si er en sånn tråd. Titlen er bare mongo fordi en moderator skiftet navnet på tråden da han og gjengen trollet som verst. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Conan

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:38 13 Post subject: |
|
|
| sumostig wrote: | | Conan wrote: |
Hadd du og i det heletatt bruke 2 minutter på å lese den? Den vil jeg absolutt si er en sånn tråd. Titlen er bare mongo fordi en moderator skiftet navnet på tråden da han og gjengen trollet som verst. |
Jeg gjorde faktisk det. men syns den virket litt både og. |
|
| Back to top |
|
 |
Conan

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:40 13 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | Det er vel ikke noe i veien for at vi kan ha en tilsvarende tråd i de andre foraene.
Skal vi si at "metallsvada" puttes i slarvetråden på General Metal, mens litt mer seriøse temaer av generell 'undersjanger'-karakter puttes i en tråd i det bestemte forum, litt á la forbrukerombudstråden på Misc? |
Jeg tenkte på band som er bra og vil tipse andre om, men som man ikke nødvendigvis gidder å lage en egen tråd om, men tråden du lagde nå kan jo fint passe til det  |
|
| Back to top |
|
 |
yngve

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 5:21 17 Post subject: |
|
|
| Kjellvete wrote: | | Stian wrote: | | Men det man kan gjøre, er å erstatte den særdeles meningsløse "plater du har hørt på i dag"-tråden med en generell metal svada-tråd. Altså med plass til tips, hva man hører på akkurat nå, hvor mye man skulle ønska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sånne ting. |
Ikke dumt forslag. Kan også hive inn "siste innkjøp på platefronten" og sikkert et par til i samme smørja |
Dere er klar over at den tråden blir laaaang? Er jo en stor del av innholdet her ...he-he. _________________ SE OPP!!! ikke ned...
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 5:26 17 Post subject: |
|
|
Akkurat den innkjøpstråden ble fredet. Resten kan man slette ettersom. Hva jeg har hørt på gjennom et døgn eller at jeg har dratt fram ei Tyga Myra-skive som jeg ikke har hørt siden 1991 er ikke akkurat relevant for ettertida. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 6:24 18 Post subject: |
|
|
| Enig. Innkjøpstråden må være der. Resten er det ikke så nøye med. |
|
| Back to top |
|
 |
UndeadFlowerKing

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 9:42 21 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Enig. Innkjøpstråden må være der. Resten er det ikke så nøye med. |
Enig her også. |
|
| Back to top |
|
 |
Ljosåk

|
Posted: Tue Aug 02, 2011 10:00 22 Post subject: |
|
|
| Verdens morsomste tråd er den med "dine favorittband akkurat nå", særlig når folk har fått tre nye favorittband i løpet av et par dager. |
|
| Back to top |
|
 |
|