Kjører vi fortsatt Ove, eller koker det ut i kål? Hva med julebord på norges reneste hævvimetl-resturant INSIDE, så kan vi alle kjøre oss opp med burger fra Ondemannen?
Eg er lett med på den oppkøyringa. Sei ein dato. Eg stiller uansett.
_________________ For eit liv
Posted:
Tue Oct 14, 2008 9:51 09
EDA!?!
Metal God
Jeg gidder ikke sette datoer og planlegge noe. Jeg er bare med.
Jeg stemmer for å legge et julebord til Karlstad 8. november. Ole I. spiller til dans på hotellet. Hadde garantert blitt legendarisk! Sitre, sitre.
Nå skal du få inn i pappen din at Karlstad sjanske blir litt langt for enkelte av oss, og at det er på tide østersene drar VESTover? Ole spiller her også, så ingen unnskyldning!
Jeg stemmer for å legge et julebord til Karlstad 8. november. Ole I. spiller til dans på hotellet. Hadde garantert blitt legendarisk! Sitre, sitre.
Nå skal du få inn i pappen din at Karlstad sjanske blir litt langt for enkelte av oss, og at det er på tide østersene drar VESTover? Ole spiller her også, så ingen unnskyldning!
Det er ikke mitt problem at dere velger å bo DESOLATE EVIL. Det nærmeste Ole spiller Bergen er vel Haugesund i midten av november. Like aktuelt som herpes på brødskiva.
Kom til Sverige. Østens kalde lunge, et host fra Stalins hjemland. Billig bacon og øl. Hva mer kan man spørre om.
Man kan spørre om så mangt, men dette blir bare tull. Vi er ikke SÅ mange Ole-fans her inne, og når man skal lage fest, er det viktig å legge seg på den gylne kjedelige middelvei sånn at det blir halvkjedelig for flest mulig.
faen for en lang tråd, har vi blitt enige om noe? jeg er tørst.
vi prøver igjen...
HVA SKJER!
Tue Oct 14, 2008 11:42 11
Joakim
Metal God
85 kveld til helga, du som er så tørst!
_________________ If you're tired and overrated
Let me show you to the door
Expect no sympathy
There's none to be had
Posted:
Tue Oct 14, 2008 12:13 12
MarteLine
Metal God
Stemmer for julebording i Terrrrrroineim! Fòring på Blåkiosken "italiensk" pizza, vorspiel her på Sjømannshjemmet og fest på Olavs pub. Evnt Sake pub om vi føle`oss i go`lagè.
JADDA KARRA!
Posted:
Tue Oct 14, 2008 1:30 13
EDA!?!
Metal God
MarteLine wrote:
Stemmer for julebording i Terrrrrroineim! Fòring på Blåkiosken "italiensk" pizza, vorspiel her på Sjømannshjemmet og fest på Olavs pub. Evnt Sake pub om vi føle`oss i go`lagè.
JADDA KARRA!
Gjerne for meg, men av prinsipp gidder jeg ikke at det skal være i Oslo.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT + 1 Hour
Page 12 of 14Goto page Previous1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14Next