| View previous topic :: View next topic |
| Positivt eller negativt? |
| Positivt |
|
40% |
[ 25 ] |
| Negativt |
|
59% |
[ 37 ] |
|
| Total Votes : 62 |
|
| Author |
Message |
Tenebres

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 11:58 11 Post subject: |
|
|
| babyPESS wrote: | | At trådstarter kan slette poster syns jeg høres rett og rimelig ut. Banfunksjonen kan gå og suge seg. |
Ja jeg er enig, egentlig. I begge tilfeller kan det være misbruk, men konsekvensene er litt mer begrenset med kun sletting. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar, KFD & Gladøks

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:27 12 Post subject: |
|
|
| Litt delt, men er til syvende og sist for. Det kan bli litt tullball, men de saklige trådene har jo som regel saklige trådstartere, så da er det vel fler fordeler enn ulemper. |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:31 12 Post subject: |
|
|
| Tenebres wrote: | | babyPESS wrote: | | At trådstarter kan slette poster syns jeg høres rett og rimelig ut. Banfunksjonen kan gå og suge seg. |
Ja jeg er enig, egentlig. I begge tilfeller kan det være misbruk, men konsekvensene er litt mer begrenset med kun sletting. |
Tja, lettere for Runar å kontrollere banning av brukere enn hva som blir slettet. Hvis jeg sletter innleggene dine fordi du er fransk kan Runar se dette og gi meg verbal deng, spørs vel om han kan se det hvis jeg konsekvent sletter dine innlegg? _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
A bottle of wine and a bucket of blood |
|
| Back to top |
|
 |
kiwi

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:33 12 Post subject: |
|
|
Det er da man kan sladre da, vet du. _________________ sins of thy beloved |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:38 12 Post subject: |
|
|
| babyPESS wrote: | | Det er da man kan sladre da, vet du. |
Selvfølgelig, men det fører sjeldent noe godt med seg det heller.
Hvis vi bare prøver å respektere andres meninger og smak slipper vi å diskutere sånne tiltak, er tross alt voksne og relativt oppegående folk her på forumet. _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
kiwi

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:41 12 Post subject: |
|
|
| Onkel Ond wrote: | | babyPESS wrote: | | Det er da man kan sladre da, vet du. |
Selvfølgelig, men det fører sjeldent noe godt med seg det heller.
Hvis vi bare prøver å respektere andres meninger og smak slipper vi å diskutere sånne tiltak, er tross alt voksne og relativt oppegående folk her på forumet. |
Vel.. det er et diskusjonsforum. For meg kan trådstartere godt være egne moderatorer. Ser ikke problemet. Tviler på at noen går konsekvent inn for å slette noens innlegg, med mindre det trengs. Og om det skjer, so what? Sleng på funksjonen, man trenger ikke å problematisere det mer enn nødvendig. _________________ sins of thy beloved |
|
| Back to top |
|
 |
Vorax

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:43 12 Post subject: |
|
|
| Tenebres wrote: | | babyPESS wrote: | | At trådstarter kan slette poster syns jeg høres rett og rimelig ut. Banfunksjonen kan gå og suge seg. |
Ja jeg er enig, egentlig. I begge tilfeller kan det være misbruk, men konsekvensene er litt mer begrenset med kun sletting. |
Helt enig! For sletting, men mot banning. Grunnen er at det blir kjipt å bli utenstengt fra en interessant tråd bare fordi du tilfeldigvis slengte litt med leppa (les: tastaturet) i fylla eller noe. Nei trur bare det hadde ført til irritasjon.
Men mulighet til å rydde opp i egen tråd er jeg utelukende positiv til. |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:46 12 Post subject: |
|
|
Haha, du vet jo selv hvilke ramaskrik det tidvis har vært når KFD har slettet ting.
Diskusjonsforum ja, men emodrit o.l er fint lite givende argumenter i en diskusjon, med mindre man bare ønsker å provosere da. _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
kiwi

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:48 12 Post subject: |
|
|
KFD sletter tråder, ikke innlegg i tråder. Når jeg lager kule tråder, og en eller anne kommer og slenger inn et JÆVLA FORUTSIGBART og teit innlegg, så skulle jeg ønske jeg var moderator sjøl. Men dengang ei. Jeg skal bli byggingeniør. Heia trådstarterator funksjonen. _________________ sins of thy beloved |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:51 12 Post subject: |
|
|
Bra du er positiv, men det aner meg at vi må ha en:
Hvorfor slettet du innlegget mitt din kuk sticky ca 5 min etter at funksjonen er på plass  _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
kiwi

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:53 12 Post subject: |
|
|
Æsj, jeg angrer på at jeg skriver 80 % av innleggene mine uansett. _________________ sins of thy beloved |
|
| Back to top |
|
 |
RigmorMortis

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 2:10 14 Post subject: |
|
|
| Onkel Ond wrote: | Bra du er positiv, men det aner meg at vi må ha en:
Hvorfor slettet du innlegget mitt din kuk sticky ca 5 min etter at funksjonen er på plass  |
Spørs det ja. Tenkte faktisk på det mens jeg spiste kremet blomkål- og brokkolisuppe. Evt bare en tilbakemelding-sticky på åssen det nye systemet fungerer, eller ikke fungerer. _________________
I'm going for pints. |
|
| Back to top |
|
 |
Runar, KFD & Gladøks

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 2:18 14 Post subject: |
|
|
Lurer på hvor mange nye tråder som kommer etter at denne funksjonen blir aktiv.  |
|
| Back to top |
|
 |
Onkel Ond

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 3:21 15 Post subject: |
|
|
| Screamer wrote: | Lurer på hvor mange nye tråder som kommer etter at denne funksjonen blir aktiv.  |
Hvis det fungerer er det ikke umulig jeg starter flere musikktråder ihvertfall. _________________ And so I hear my voice again. The tale of the bitter man here I am
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 4:52 16 Post subject: |
|
|
Som tilhenger av ytringsfrihet under ansvar er jeg selvsagt mot dette, som alle andre former for sensur. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
MARDVK

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 5:18 17 Post subject: |
|
|
Hva i helvete er galt med forumet som det er??? _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
 |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 7:12 19 Post subject: |
|
|
KFD's forslag om mulighet for trådstarter å slette enkeltposter kan jeg være med på. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
Knugen

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:14 20 Post subject: |
|
|
| MARDUK wrote: | | Hva i helvete er galt med forumet som det er??? |
ittno _________________ If you don`t like you don`t like metal!! |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:31 20 Post subject: |
|
|
| Syns ikke noe om det. |
|
| Back to top |
|
 |
evilbanana

Joined: Apr 13, 2005 Posts: 25084 Location: uten fast bosted
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 5:10 05 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | | KFD's forslag om mulighet for trådstarter å slette enkeltposter kan jeg være med på. |
Samma, det er litt mer demokratisk. Bannefunksjonen kan virke litt for drastisk for akkurat dette forumet, med tanke på hvor "kjent" folk er med hverandre. _________________ hehe, blunk blunk, hehe
 |
|
| Back to top |
|
 |
|