| View previous topic :: View next topic |
| Same old song and dance... |
| Aerosmith |
|
3% |
[ 2 ] |
| Get Your Wings |
|
1% |
[ 1 ] |
| Toys In The Attic |
|
25% |
[ 13 ] |
| Rocks |
|
27% |
[ 14 ] |
| Draw The Line |
|
5% |
[ 3 ] |
| Night In The Ruts |
|
0% |
[ 0 ] |
| Done With Mirrors |
|
0% |
[ 0 ] |
| Permanent Vacation |
|
17% |
[ 9 ] |
| Pump |
|
11% |
[ 6 ] |
| Get A Grip |
|
5% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 51 |
|
| Author |
Message |
Stian

|
Posted: Thu May 24, 2012 1:19 13 Post subject: |
|
|
Meget bra at Rocks og Attic deler ledelsen. To supre album. Hva er favorittlåtene deres på de to? _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Thu May 24, 2012 1:24 13 Post subject: |
|
|
Toys in the Attic: "Sweet Emotion", "Adam's Apple" og "Uncle Salty".
Rocks: "Combination", "Nobody's Fault", "Sick as a Dog" og "Last Child". _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Thu May 24, 2012 1:28 13 Post subject: |
|
|
| torjo wrote: | | Lynchomaniac wrote: | | JPP er karriæreværste for Aerosmith etter mitt skjønn, og nei jeg har da ikke glemt Done With Mirrors! |
Rock in a Hard Place da? Har du glemt den? |
Den får etter hva jeg har sett ikke så mye tyn som DWM - men joda vet at heller ikke RIAHP er kjempe-poppis heller (eller Night In The Ruts for den del) - men selv har jeg et mer positivt inntrykk av RIAHP enn JPP, NL og DWM selv om den uten både Perry og Whitford _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
In Brendan we trust, YNWA! |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Thu May 24, 2012 1:40 13 Post subject: |
|
|
RIAHP og JPP er de platene som får mest tyn av brukerne av rateyourmusic og jeg har inntrykk av at dette stemmer med andre kilder. Ut fra en slik målestokk vil jeg si at JPP er undervurdert, men den er ikke noen høydare heller. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Thu May 24, 2012 1:56 13 Post subject: |
|
|
Alt i alt 2 jevne plater
Rocks: Hele plata er knall, men de jeg liker minst er Home Tonight og Combination
Toys in the Attic: Hele skiva er bra men her er det Uncle Salty og You See Me Crying som drar mest ned!
Det skal dog sies at Sweet Emotion alltid har vært en gigafavoritt hos meg! _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Thu May 24, 2012 2:05 14 Post subject: |
|
|
Uncle Salty synes jeg er jævlig kul. Slepen sak. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Tue Aug 07, 2012 9:05 09 Post subject: |
|
|
Har slengt inn forhåndsordre på Music From Another Dimension. Release 27. august, så ikke SÅ lenge å vente nå... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Lynchomaniac

|
Posted: Thu Aug 23, 2012 7:56 07 Post subject: |
|
|
http://soundcloud.com/aerosmith/lover-alot
Ny låt, liker soundet som er mer "Old-school" både på denne og Legendary Child enn det har vært på lenge - men er mer usikker på om låtene er helt av det kaliberet jeg hadde forventa. Men det skal høres langt mer før det avsies noen dom på akkurat det!
Soundet og Grooven er tilbake, noe som er godt å konstatere  _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
|
| Back to top |
|
 |
UndeadFlowerKing

|
Posted: Tue Aug 28, 2012 8:06 20 Post subject: |
|
|
Gitaren til Joe Perry i den nye Aerosmith videoen er kul. _________________ Heavy Metal
Loud as it can be |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Fri Nov 09, 2012 12:30 00 Post subject: |
|
|
Fikk Music From Another Dimension! i posten i dag, og har stort sett bare hørt på den hele dagen. Syns det er ei knallskive, rett og slett! Oser klassisk Aerosmith over hele linja, og både riffene og låtene er gode. Jeg syns de forrige platene og er bra, jeg, men dette er den beste på lenge. Skikkelig trivelig album! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Sun Nov 11, 2012 8:28 08 Post subject: |
|
|
| Haha, kun seks ballader på nyskiva, leser jeg i Scream. Det er rockerne sine det. |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Sun Nov 11, 2012 5:21 17 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Haha, kun seks ballader på nyskiva, leser jeg i Scream. Det er rockerne sine det. |
Merkelig. Skjønner ikke hvordan Øien definerer ballader. Det er bare 3 ballader på skiva jeg har, og av 15 spor totalt, er ikke det mye. Er såpass på de fleste Aerosmith-skivene etter 80-tallet. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Mon Nov 19, 2012 3:53 15 Post subject: |
|
|
Som ventet var dette slappe saker.... _________________ Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Mon Nov 19, 2012 4:07 16 Post subject: |
|
|
| Hørte bittelitt hos Affen i helga. Det var bittelitt for mye. Helt krise. Som forventa. |
|
| Back to top |
|
 |
|