Da dumpa den nye BlueRay'en ned i kassa i går. Mysa rask igjennom og joda, helt grei konsert. Sliter litt med Gowan skal jeg innrømme. Ikke så mye stemmen, men hele fremtoninga. Har ikke sett Styx live på en stund, muligens ikke siden første turneen Gowan var med på, men det låter vel omtrent det samme. Tommy Shaw må ha funnet ungdomgskilden eller noe, for han ser ikke en dag eldre ut enn han gjorde sist jeg så de live.
Kul intro forresten! Får høre mer i kveld.
Joined: Dec 11, 2004 Posts: 7070 Location: Fælt så nysgjerrige vi var, da!
Posted: Tue Feb 07, 2012 4:55 16 Post subject:
Fikk CD, DVD og Blu-ray i går sjøl. Fikk bare hørt noen få låter på CD'en, men det er selvsagt stor kvalitet! Skjønner ikke hva folk har imot Gowan? Mannen er jo en stor sanger, dyktig pianist og en fantastisk showmann! Så lenge Dennis DeYoung ville være en sånn vriompeis som aldri ville turnere skikkelig, så skjønner jeg godt at de andre fikk nok og ga ham foten. _________________
Da er de fire første Styx-platene samt Cyclorama på vei i posten. Har dem vel innen en til to uker, tenker jeg. De fire første har jeg levd med på CD-R i noen år (kopi av The Complete Wooden Nickel Recordings).
Jeg vil definitivt rangere alle platene fra 1972-74 over Kilroy Was Here, jevngode med Cornerstone. _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson.
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum