| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Darkavenger

|
Posted: Sat Feb 12, 2011 5:56 17 Post subject: Informasjon om hvordan man regge seg på forumet. |
|
|
| Jeg synes dere burde legge ut en godt synlig "Announcement" om hvordan man kan registrere seg på dette forumet. Jeg brukte selv endel tid på å finne det ut. |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Sat Feb 12, 2011 5:58 17 Post subject: |
|
|
| Hva var uklart? |
|
| Back to top |
|
 |
Darkavenger

|
Posted: Sat Feb 12, 2011 6:18 18 Post subject: |
|
|
| Vel, når man klikker på Register new user, så kommer det bare opp en tom hvit side. Så jeg trodde lenge at det ikke var mulig å registrere seg på forumet. Helt til jeg tilfeldigvis så datoen på en nylig registrert bruker. da fant jeg ut ved å søke i forumet om registrering at man måtte sende mail til Admin så han kunne gjøre det. Det tok vel et års tid å før jeg tilfeldigvis fant det ut. Eller kanskje jeg bare er dummere enn de fleste, hehe. |
|
| Back to top |
|
 |
torjo

|
Posted: Sat Feb 12, 2011 6:50 18 Post subject: |
|
|
| Sender ballen videre til Runar. Det er han som styrer dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Darkavenger

|
Posted: Sat Feb 12, 2011 7:29 19 Post subject: |
|
|
| Ja, hadde kanskje gått an å legge ut noe info der, istendenfor en helt blank side. |
|
| Back to top |
|
 |
BlueGrot

|
Posted: Wed Mar 02, 2011 4:21 16 Post subject: |
|
|
| Grunnen til den keitete registreringsprosessen er vel at forumsoftwaren er så utdatert og full av sikkerhetshull at det må gjøres for å unngå hacking og spamming? Dersom man oppgraderer og slipper inn flere så vil man motvirke den følelsen av at det blir litt vel mye meningsinnavl her inne. |
|
| Back to top |
|
 |
Hagakure

|
Posted: Wed Mar 02, 2011 8:31 20 Post subject: |
|
|
| Enig at det kunne gjort seg med litt mer lettilgjengelig informasjon om registrering her. Selv satt jeg på ræva i rundt en måned før jeg kontaktet administrator. Trodde den hvite sida jeg kom til var en eller annen bug, eller kluss med nettleseren min helt til jeg så noen hadde nylig registrert seg. Da skjønte jeg at her var det ugler i måsan. Er smart sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
Veadtuck

Joined: Feb 25, 2012 Posts: 2145 Location: Over Macho Grande
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 5:06 17 Post subject: |
|
|
| Hagakure wrote: | | Enig at det kunne gjort seg med litt mer lettilgjengelig informasjon om registrering her. Selv satt jeg på ræva i rundt en måned før jeg kontaktet administrator. Trodde den hvite sida jeg kom til var en eller annen bug, eller kluss med nettleseren min helt til jeg så noen hadde nylig registrert seg. Da skjønte jeg at her var det ugler i måsan. Er smart sånn. |
Samme her ! Var først når jeg aktivt leita etter informasjon her som jeg skjønte åssen jeg skulle gjøre. Hadde lurka omkring på forumet sikkert i 1,5 år før det blei av å registrere seg, men så er jeg sta da  _________________ ...And the sun of falsehood shall shine with trust, from the depths of Satan in the name of God.
 |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelRev

|
|
| Back to top |
|
 |
MikkelRev

|
|
| Back to top |
|
 |
Veadtuck

Joined: Feb 25, 2012 Posts: 2145 Location: Over Macho Grande
|
Posted: Thu Apr 18, 2013 9:01 21 Post subject: |
|
|
 _________________ ...And the sun of falsehood shall shine with trust, from the depths of Satan in the name of God.
 |
|
| Back to top |
|
 |
|