| View previous topic :: View next topic |
| Hvem mener du? |
| Turion er teit! (ja, model-packs er essensielt) |
|
50% |
[ 2 ] |
| pilt er teit! (nei, trenger itte det da..! dessuten synes jeg han derre ene i Iron Maiden har fin solo-lyd, i tillegg til at jeg er en kløpper på gitar sjøl selv om du aldri har hørt meg spille) |
|
50% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 4 |
|
| Author |
Message |
pilt

Joined: Nov 15, 2004 Posts: 1268 Location: Oslo, bydel Gamle Oslo
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 7:19 19 Post subject: Pod XT med eller uten model-packs til Metall? |
|
|
Har en diskusjon med en "kammerat" her. Jeg mener altså at model-pack'ene er essensiell vare til Pod XT'en om man er seriøs innen god metal-lyd. Likeså mener min "kammerat" at det holder i massevis uten.
Diskuter! Eller, bare stem.
Sjøl vurderer jeg å skaffe en XT bare for kabinettsimuleringene og effektene, da jeg er en rørsnobb. Gi innspill, er dem noe tesse; noen som har driti i å mikke opp et kabinett på grunn av dem?
Og detta er blodig seriøs poll dere..! |
|
| Back to top |
|
 |
snokslam

|
Posted: Wed Nov 30, 2005 8:01 20 Post subject: |
|
|
| kjekt å ha, men klarer deg uten også. hakke xt selv, men har hørt klipp både med og uten pakka, og begge duger. |
|
| Back to top |
|
 |
Centurion

|
Posted: Wed Nov 30, 2005 8:16 20 Post subject: |
|
|
| Phoncible wrote: | | kjekt å ha, men klarer deg uten også. hakke xt selv, men har hørt klipp både med og uten pakka, og begge duger. |
Turion`s hevn...
Det var det jeg mente og da. Jeg har ikke sagt at oppgradering er ubrukelig. Jeg har sagt at så langt har jeg klart meg uten. Og at det går fint å stille fet metalvreng med XT uten pakkene. XT har egentlig dekket mine behov bra i snart 2 år nå...men jeg skal selvsagt oppgradere når jeg kan blåse penger til helvete i øst og vest. |
|
| Back to top |
|
 |
PanzerMargot

|
Posted: Wed Nov 30, 2005 10:20 22 Post subject: |
|
|
| Jeg må si at jeg fint greier meg uten model packs... Ekstramodellene ble brukt mindre og mindre. |
|
| Back to top |
|
 |
AnalJunkie

|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:13 12 Post subject: |
|
|
Hadde aldri overlevd uten Powerball modellen i Metal Packen. Go Metal pack _________________
"I don't know anything about music. In my line you don't have to."
-Elvis Presley (1935 - 1977) |
|
| Back to top |
|
 |
pilt

Joined: Nov 15, 2004 Posts: 1268 Location: Oslo, bydel Gamle Oslo
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:18 12 Post subject: |
|
|
| Detta er en poll folkens, så det er viktig å stemme og. SLik som forrige herremann her. |
|
| Back to top |
|
 |
|