Uten tvil Ænima. Utover den skiva synes jeg Lateralus høres alt for lik ut, og at de andre skivene blir for grunge-aktig
Pøh, Lateralus er mest variert! Og den klart beste! Alle som ikke liker Lateralus er tølpere av et stygt slag.
Det er vel ikke alle som liker skiven etter første lytt. Besides, det har blitt sagt her at det er en vokseskive. Noe jeg er fullt enig i...
Posted:
Wed Jan 05, 2005 10:19 22
UndeadFlowerKing
Metal Messiah
master_k wrote:
UndeadFlowerKing wrote:
underworld wrote:
Uten tvil Ænima. Utover den skiva synes jeg Lateralus høres alt for lik ut, og at de andre skivene blir for grunge-aktig
Pøh, Lateralus er mest variert! Og den klart beste! Alle som ikke liker Lateralus er tølpere av et stygt slag.
Det er vel ikke alle som liker skiven etter første lytt. Besides, det har blitt sagt her at det er en vokseskive. Noe jeg er fullt enig i...
Det er jeg enig i, tok litt tid før jeg likte den også. Men nå er den en av favorittene.
Posted:
Thu Jan 13, 2005 7:15 07
luzi
Metal God
Lateralus for min del. Stod mellom den og Ænima. Liker måten de har jobbet med den melodiske siden. Det sparker fortsatt, men har fler melodiske aspekter enn Ænima. Men føles feil å velge.. You can have them all
Lateralus for min del. Stod mellom den og Ænima. Liker måten de har jobbet med den melodiske siden. Det sparker fortsatt, men har fler melodiske aspekter enn Ænima. Men føles feil å velge.. You can have them all
Den er både mer melodisk, mer kompleks og mer herlig enn Ænima. Men jeg liker Ænima godt også da.
Posted:
Fri Jan 14, 2005 10:44 22
rassh
Die Hard
Holder en knapp på Ænima, men har itj hørt Undertow.
Posted:
Sun Mar 20, 2005 2:45 14
TLZ
Poser
Ænima er best, den bare så gjennomført. En av de beste skivene uansett sjanger. Helt fantastisk, men Lateralus og deretter Undertow følger tett opp.
meifumado wrote:
Ænima...nå kunne vi trengt Bill Hicks, open your third eye
Ja! Bill Hicks er et geni!
Posted:
Sat Apr 23, 2005 12:53 00
Veik
Metal Messiah
-.-
Last edited by Veik on Fri Feb 01, 2008 9:03 09; edited 1 time in total
Posted:
Sun Apr 24, 2005 11:02 23
Æsel
Metal Maniac Mastermind
Veik wrote:
Ænima.
Er også veldig glad i Opiate, den svinger det skikkelig av til tider. Men så er jo det en EP da...
Posted:
Sun Apr 24, 2005 11:27 23
manenzza
Poser
1. Lateralus
2. Ænima
3. Undertow
4. Opiate
Tue Apr 26, 2005 4:23 16
Lachrymol
Metal Maniac Mastermind
1. Lateralus
2. Ænima
3. Salival (hvis man regner den som en skive. No Quarter coveren er faen meg verdens beste sang)
4. Opiate
5. Undertow (egentlig ganske kjedelig. Skjønner ikke hva folk ser i Sober)
Posted:
Tue Apr 26, 2005 6:32 18
manenzza
Poser
Lachrymol wrote:
Enig, men plata har da sine øyeblikk (Bottom, Crawl Away og Swamp Song).
Tue Apr 26, 2005 7:11 19
UndeadFlowerKing
Metal Messiah
Sober er i mine ører en herlig låt.
Posted:
Wed Apr 27, 2005 4:22 16
Lachrymol
Metal Maniac Mastermind
manenzza wrote:
Lachrymol wrote:
Enig, men plata har da sine øyeblikk (Bottom, Crawl Away og Swamp Song).
Prison Sex og Undertow er mine favouritter
I seg selv er jo albumet bra, men sammenliknet med det de har gjort siden blir det tamt
Synes også det er rart at jeg liker Opiate så utrolig mye bedre. Er noe med brutaliteten.
Posted:
Wed Apr 27, 2005 9:16 21
master_k
Metal God
Undertow (sangen) har en genial slutt. Veldig kul del. 4 degrees er også verdt å nevne. Sober kjedelig? Uffda...
Posted:
Thu Jul 28, 2005 12:55 12
fantomas
Metal Maniac Mastermind
Det ble Aenima paa meg ja.. Fantastisk skive! Men Lateralus er ogsaa krem.
Fri Jul 29, 2005 10:16 22
Buman
Metal Warrior
Beste utgivelse er uten tvil Lateralus og det kommer i slutten av august måned en vinyl-utgave av mesterverket (jaggu på tide vil vel noen si). Bilde av promo under. Sannsynlig at utseendet endrer seg, men snaskens blir det nok uansett...
Ryktebørsen kan forresten fortelle at det blir nye skive i butikkene fra 19. september. DVDen er like om hjørnet også...
Jo jøss, erru gæærn? de har jo doktorgrad på akkurat det området
Tipper en Tool skive er sånn ca hundre ganger bedre enn alle tysker jazz skivene dine til sammen
_________________ In the sea of heavy metal, you are plankton!
Posted:
Tue Aug 02, 2005 5:18 05
7string
True
Jeg har Ænima nærmest sjela. Men en nevnte for noen måneder siden her at Undertow har den beste låta, i Sober. Jeg husker den satte meg ut hver gang den kom på når Undertow ble sluppet. Det gjør den egentlig enda. En annen låt fra Undertow som er vanvittig er Prison sex. Fyameg så bra. Undertow kommer på en andre plass hos 7string
Posted:
Mon Sep 19, 2005 7:41 07
DreamGhost
Metal Maniac Mastermind
Plukket frem Undertow i dag for første gang på lang tid, sikkert ett par år siden siste jeg hadde den fremme og jeg må si jeg ble smått overrasket over hvor bra denne skiva egentlig er.
Den kommer nok til å bli en gjenganger i spiller'n i ukene fremover!
_________________ "Shhh! I gotta focus. I'm shifting into soup mode."
Posted:
Wed Dec 14, 2005 1:41 01
CreepingDeath
Metal Warrior
Lachrymol wrote:
1. Lateralus
2. Ænima
3. Salival (hvis man regner den som en skive. No Quarter coveren er faen meg verdens beste sang)
4. Opiate
Du har skjønt det! Genial stemning i den sangen, Tool minner meg litt om Zeppelin live på de andre låtene også. De klarer å skape en helt unik stemning som er knall selv om det ikke høres helt likt ut som på skivene. A Perfect Circle er også slik, The Noose på aMOTION dvd'en gir meg gåsehud...
Favorittskive klarer jeg ikke å velge, vet bare at det ikke blir Opiate selv om den langt fra er dårlig.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT + 1 Hour
Page 3 of 5Goto page Previous1, 2, 3, 4, 5Next