| View previous topic :: View next topic |
| Hvilken låt er best? |
| Ompapa Om Ompapa (Umphapa Uhm Umphapa) |
|
50% |
[ 2 ] |
| Sykkelgnogflotten (The Bicycle Gnome Bug) |
|
50% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 4 |
|
| Author |
Message |
evil_dave

Joined: Aug 06, 2003 Posts: 5699 Location: On top of mor di
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:01 20 Post subject: Panzerpappa |
|
|
Hvilken av disse to låtene fra Panzerpappas "Farlig Vandring" synes du er best? _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:03 20 Post subject: |
|
|
Har ikke hørt Panzerpappa, noen mulighet for at jeg liker det? _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
evil_dave

|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:04 20 Post subject: |
|
|
| Stian wrote: | | Har ikke hørt Panzerpappa, noen mulighet for at jeg liker det? |
Ikke faan faktisk. Det kalles vel noe sånn som "Avantgarde Prog/Jazz/Fusion...De spiller etter noter på konsert. Helt sykt. Og helt sykt bra. _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:10 20 Post subject: |
|
|
| evil_dave wrote: | | Stian wrote: | | Har ikke hørt Panzerpappa, noen mulighet for at jeg liker det? |
Ikke faan faktisk. Det kalles vel noe sånn som "Avantgarde Prog/Jazz/Fusion...De spiller etter noter på konsert. Helt sykt. Og helt sykt bra. |
Ok, takker! _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Porcus

Joined: Apr 30, 2004 Posts: 20082 Location: 127.0.0.1, kjære 127.0.0.1
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:46 20 Post subject: |
|
|
| evil_dave wrote: | | Helt sykt. Og helt sykt bra. |
Det sistnevnte er en nyvinning. I gamle dager, da de gjorde låter som Sporveiskontrollørenes Inntogsmarsj, så var de et moroband. I hvert fall bedømt fra mitt ståsted som lytter. Men de var bra da de åpnet for Anekdoten på Sogn nå sist. |
|
| Back to top |
|
 |
evil_dave

|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:49 20 Post subject: |
|
|
| Porcus wrote: | | evil_dave wrote: | | Helt sykt. Og helt sykt bra. |
Det sistnevnte er en nyvinning. I gamle dager, da de gjorde låter som Sporveiskontrollørenes Inntogsmarsj, så var de et moroband. I hvert fall bedømt fra mitt ståsted som lytter. Men de var bra da de åpnet for Anekdoten på Sogn nå sist. |
De virker som et dønn seriøst band med glimt i øyet for meg da. Musikken er jo regelrett imponerende, iallefall det jeg har hørt ("Farlig Vandring" og "Hulemysteriet") _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
Antonzen

Joined: Jul 28, 2003 Posts: 7258 Location: Kongsberg über alles.
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:59 20 Post subject: |
|
|
| Har desverre tilgode å få hørt bandet ennå, men har hørt mye skryt, innkjøp skjer forhåpentligvis snart. |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5351 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 10:07 10 Post subject: |
|
|
| Sjukaste musikken eg har sett live i alle fall. Grensa opp imot rein galskap. |
|
| Back to top |
|
 |
Docrock

|
Posted: Wed Sep 29, 2004 10:14 10 Post subject: |
|
|
| De varma opp for Anekdoten i Skien,matamatisk musikk! |
|
| Back to top |
|
 |
Tigeren

|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:11 12 Post subject: |
|
|
| Har ikke hørt dette, men tror jeg bør høre ja.. |
|
| Back to top |
|
 |
Sigurd

|
|
| Back to top |
|
 |
evil_dave

|
Posted: Wed Sep 29, 2004 8:08 20 Post subject: |
|
|
| Nebel wrote: | Er det far din, evil? Panzerpappa og Panzerdivision..burde ikke han skifte navn til Cease.and.Pappa nå?
For øvrig kom jeg meg aldri på Amatøren for å se omtalte konsert. |
Artig bandnavn ja. De grusa forøvrig Anekdoten no helt for jævlig på Amatøren. _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
MetalHeart

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 1:54 01 Post subject: |
|
|
Så dem live på Amatøren jeg også. Det er imidlertid den eneste gangen jeg har hørt dem, men det hørtes ganske tøft ut. Må nok høres endel før det sitter. _________________ Jeg er en mann av få ord, og lite handling |
|
| Back to top |
|
 |
LordAmon

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 4:07 16 Post subject: |
|
|
| Panzerpappa er sinnsykt bra ja. Anekdoten var også konge da de spilte i Oslo sist, hadde det ikke vært for at noen (Evil_Dave......... hint-hint) måtte skravle så jævlig, hehe. |
|
| Back to top |
|
 |
evil_dave

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 4:23 16 Post subject: |
|
|
| LordAmon wrote: | | Panzerpappa er sinnsykt bra ja. Anekdoten var også konge da de spilte i Oslo sist, hadde det ikke vært for at noen (Evil_Dave......... hint-hint) måtte skravle så jævlig, hehe. |
Det var faktisk Terrorsatan som var høylytt. Jeg bare lo av ham. Dessuten sier det litt om hvor døllt Anekdoten var da vi måtte bli hysjet på. Som Terrorsatan sa; "Snakk om å spille for lavt. Dæssa har gjort i det blå skåpet!!!!" _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 4:27 16 Post subject: |
|
|
| evil_dave wrote: | | LordAmon wrote: | | Panzerpappa er sinnsykt bra ja. Anekdoten var også konge da de spilte i Oslo sist, hadde det ikke vært for at noen (Evil_Dave......... hint-hint) måtte skravle så jævlig, hehe. |
Det var faktisk Terrorsatan som var høylytt. Jeg bare lo av ham. Dessuten sier det litt om hvor døllt Anekdoten var da vi måtte bli hysjet på. Som Terrorsatan sa; "Snakk om å spille for lavt. Dæssa har gjort i det blå skåpet!!!!" |
Haha, jævlig bra! Dette har man ikke blitt fortalt. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
evil_dave

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 4:32 16 Post subject: |
|
|
| Stian wrote: | | evil_dave wrote: | | LordAmon wrote: | | Panzerpappa er sinnsykt bra ja. Anekdoten var også konge da de spilte i Oslo sist, hadde det ikke vært for at noen (Evil_Dave......... hint-hint) måtte skravle så jævlig, hehe. |
Det var faktisk Terrorsatan som var høylytt. Jeg bare lo av ham. Dessuten sier det litt om hvor døllt Anekdoten var da vi måtte bli hysjet på. Som Terrorsatan sa; "Snakk om å spille for lavt. Dæssa har gjort i det blå skåpet!!!!" |
Haha, jævlig bra! Dette har man ikke blitt fortalt. |
To ganger ble vi hysja på. Litt døvt. _________________ www.myspace.com/riketscrust |
|
| Back to top |
|
 |
LordAmon

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 4:36 16 Post subject: |
|
|
| Hehe! Skjerpings til neste gang...! |
|
| Back to top |
|
 |
Galilee

|
Posted: Thu Sep 30, 2004 5:19 17 Post subject: |
|
|
| evil_dave wrote: | | Stian wrote: | | evil_dave wrote: | | LordAmon wrote: | | Panzerpappa er sinnsykt bra ja. Anekdoten var også konge da de spilte i Oslo sist, hadde det ikke vært for at noen (Evil_Dave......... hint-hint) måtte skravle så jævlig, hehe. |
Haha, jævlig bra! Dette har man ikke blitt fortalt. |
To ganger ble vi hysja på. Litt døvt. |
Hater folk som ikke kan holde kjeft på konserter. Er man ute for å prate kan man gå på kafe, er man for å høre musikk holder man kjeft under sangen og så skravler man mellom. |
|
| Back to top |
|
 |
Terrorsatan

Joined: Jul 28, 2003 Posts: 10763 Location: Smedmoen Camping
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:20 23 Post subject: |
|
|
| Ja makan. Spella så lavt, så en må hviske til hverandre. Slikt ligger ikke i min natur. Konserten til Panzer var bra, men hvilke av de to låtene likte jeg best evil? |
|
| Back to top |
|
 |
|