Vokalistskifte til det bedre, hører jeg. (Siden jeg er opptatt av musikk, driter jeg i om han ser mer eller mindre kul ut.) _________________ «Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
Er på utkikk etter trøya bandet trykte opp i forbindelse med gjenforeningen- TURBANNEGRO står det, med bilde av Osama Bin Laden på. Hvis noen vet hvor den er å få tak i, skriv det her, eller send meg PM.
(Siden jeg er opptatt av musikk, driter jeg i om han ser mer eller mindre kul ut.)
I den grad noe som helst er politisk korrekt i Turboneger-verden, så er det nok dette som er gjengs oppfatning. Virker som om Tony Sylvester er tatt i mot med åpne armer mens man ruller med øynene av forgjengerens eskapader i stedet.
Han gjorde en god figur i Kollen, så han får min tommel opp. _________________
GHOST, MASTER, ENSLAVED, PAGAN ALTAR, RUST, TIMEGHOUL, FORTERESSE, IN SOLITUDE, MOONSPELL, VIRTUE, OZ, DEVIL, DARKTHRONE, CAR
Jeg eier kun to Turbonegro-plater. Ass Cobra er det flere år siden jeg hørte på sist, mens Apocalypse Dudes ble tatt frem for noen måneder siden. Den står seg bra ennå, meget forsegjort og fin plate.
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous1, 2, 3
Page 3 of 3
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum