| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
fantomas

|
Posted: Fri May 25, 2012 5:16 17 Post subject: Peter Gabriel North American 2012 "So" tour |
|
|
Spiller hele "So" fra 1986 samt en del av hans andre hits, med originalbesetningen fra nevnte plate! Foreløpig kun Nord-Amerika, men I'M THERE!
Satser på Toronto og Montreal siden jeg har en kompis i Montreal. _________________
| Acrid wrote: | | Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Lugubriel

|
|
| Back to top |
|
 |
fantomas

|
Posted: Mon May 28, 2012 10:43 10 Post subject: |
|
|
Right... Oslo-Montreal 16-22.09 for 6300 kr, men med overnatting i NYC på vei tilbake. Lørdags kveld i verdens feteste by tar jeg lett! Tar også lett en konsert i Montreal og en i Toronto
Avventer litt, i tilfelle det blir Europakonserter, men this is on uansett! _________________
| Acrid wrote: | | Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold. |
|
|
| Back to top |
|
 |
BingoMeister

|
Posted: Mon May 28, 2012 10:45 10 Post subject: |
|
|
Fett! Den som hadde råd til SLIKT! _________________ "If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find" |
|
| Back to top |
|
 |
fantomas

|
Posted: Mon May 28, 2012 10:50 10 Post subject: |
|
|
| BingoMeister wrote: | | Fett! Den som hadde råd til SLIKT! |
Skal ta meg råd UANSETT! Hadde nok spart litt på Europa-turné da, men.. Jeg er bare happy jeg får sett PG med band, og ikke kun orkesterbiten  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
|