screammagazine.com
Scream Magazine - Norway's finest metal magazine: Forums

Scream Magazine :: View topic - De Progressive Arkiv
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Progressive Arkiv
Goto page Previous  1, 2

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Scream Magazine Forum Index -> Prog Forum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Patto

PostPosted: Sun Jul 05, 2009 9:18 09    Post subject: Reply with quote

Lagt til i favoritter. Liker blogger som driver med faktisk folkeopplysning. Godt tiltak.
Nash

PostPosted: Thu Jul 09, 2009 8:57 20    Post subject: Reply with quote

Jeg har lagt ut en beskjed til dere på De Progressive Arkiv. Ta gjerne en titt Cool
Nash

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 7:33 19    Post subject: Reply with quote

Beklager den stille stunden folkens, sommeren er kanskje den årstiden jeg lytter mest til prog, med dog, det er den jeg er mest opptatt av å slappe av og nyte stillheten på kveldene og jeg har en unge på 7 måneder som tar ALL tid ellers, så som regel så er kveldene til for kaste seg ned i sofaen for litt hjernedød underholdning.

Men jeg har nå lagt inn en anmeldelse nå av et argentinsk band, som absolutt burde sjekkes ut. Jeg har heller ikke mottat noen ønsker fra folk om hva dere vil at andre skal høre om. Men det jeg vil nå er å spørre om det er noen der ute som føler seg god nok til å skrive på bloggen sammen med oss? Si ifra så lar det seg nok ordne:)!
Nash

PostPosted: Thu Aug 06, 2009 2:36 14    Post subject: Reply with quote

Hei igjen,

bare et lite hint om enda en oppdatering/forandring på bloggen. Jeg har slettet "Om oss" -palten og forandret den til "Sladder og nyheter". Skal, forhåpentligvis, stå litt sladder og nyheter der med jevne mellomrom som dere kan lese.

Nash
Nash

PostPosted: Wed Aug 19, 2009 1:06 13    Post subject: Reply with quote

Hey folks!

Jeg merker at høsten er på fremmarsj, lufta er nesten krystalklar og tempen synker for hver dag som går. Det er en deilig tid egentlig, selv vi alle ikke kan fordra det som kommer etter....nemlig snø- og ishelvete.
Men jeg kom ikke inn her for belære dere om årstider her i Norge, jeg ville bare si at nå som høsten er her så er skrivegleden tilbake. Det har begynt å bli litt mer aktivitet inne på bloggen, og den har jeg planer om å opprettholde. To stk nye anmeldelser på et par dager og har lagt til en "nyhet" spalte. Jeg driver allerede med to stk album nå som jeg skal skrive litt om i løpet av kvelden og morgendagen. Så det er bare å titte innom for å få med seg litt info:)!

nash
Veadtuck

PostPosted: Tue Mar 06, 2012 9:49 21    Post subject: Reply with quote

Har lagt 3 ønsker i kommentarfeltet, men kan legge di her også:

Fabio Frizzi: The Beyond (soundtrack)
Bo Hanson: Sagan om Ringen
Anekdoten: Vemod

Sorry, men orka ikke å kikke bakover å se om du hadde skrivi om di....hvis du har så legg gjerne en link Smile

Back to top
View user's profile Send private message
Nash

PostPosted: Sun Mar 11, 2012 7:29 19    Post subject: Reply with quote

Hoi,

kult at du har snublet over denne siden, hadde egentlig sånn halvt glemt/lagt bort denne siden med tanke på den tiden jeg har igjen av døgnet når alt annet har blitt gjort.
Jeg mener å erindre at jeg gjorde Bo Hansens "Sagaen Om Ringen" tidlig i sidens historie. De andre tror jeg faktisk ikke at jeg har hørt en gang, men jeg vet jeg har dem. Så jeg skal sjekke dem ut og kanskje jeg skal ta tak i siden igjen Very Happy

TakK!!
Veadtuck

PostPosted: Sun Mar 11, 2012 7:31 19    Post subject: Reply with quote

Nash wrote:
Hoi,

kult at du har snublet over denne siden, hadde egentlig sånn halvt glemt/lagt bort denne siden med tanke på den tiden jeg har igjen av døgnet når alt annet har blitt gjort.
Jeg mener å erindre at jeg gjorde Bo Hansens "Sagaen Om Ringen" tidlig i sidens historie. De andre tror jeg faktisk ikke at jeg har hørt en gang, men jeg vet jeg har dem. Så jeg skal sjekke dem ut og kanskje jeg skal ta tak i siden igjen Very Happy

TakK!!

Bare hyggelig Smile

Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Scream Magazine Forum Index -> Prog Forum All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum