| View previous topic :: View next topic |
| Hvilken skive er best? |
| Rogues en Vogue |
|
0% |
[ 0 ] |
| The Brotherhood |
|
0% |
[ 0 ] |
| Victory |
|
1% |
[ 1 ] |
| The Rivalry |
|
3% |
[ 3 ] |
| Masquerade |
|
2% |
[ 2 ] |
| Black Hand Inn |
|
5% |
[ 5 ] |
| Pile of Skulls |
|
3% |
[ 3 ] |
| Blazon Stone |
|
5% |
[ 5 ] |
| Death or Glory |
|
15% |
[ 15 ] |
| Port Royal |
|
14% |
[ 14 ] |
| Under Jolly Roger |
|
16% |
[ 16 ] |
| Branded and Exiled |
|
7% |
[ 7 ] |
| Gates to Purgatory |
|
25% |
[ 24 ] |
|
| Total Votes : 95 |
|
| Author |
Message |
Vorax

|
Posted: Sun Feb 26, 2012 8:51 20 Post subject: |
|
|
| Mr. Wildside wrote: | | Vorax wrote: | | Fy faen så jævlig bra Blazon Stone er! en skive som har tålt tidens tann meget godt. |
Det samme vil jeg si Death Or Glory også har gjort, mens de 2 forløperne Under Jolly Roger'n og Port Royal dessverre har tapt seg, mest pga en produksjon som med tidens tann har vist seg å være litt for tynn.....uansett 2 flotte album det også rent låtmessig. |
Dog og Bs er nok de to sterkeste RW skivene med Pr og Bhi ett lite hakk under. Pr lider av en litt kjip produksjon, men på låtsiden er det rent snop. Pile of skulls og masquerade er mer ujevne,men med mye gull. The rivalry har også sine høydepunkt, men albunet er altfor langt. Kutt ut de fire svakeste låtene og du sitter igjen med en braskive med litt tam produksjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Eon

Joined: Sep 19, 2006 Posts: 7845 Location: Dancing like a fucker around the altar stones
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 9:11 21 Post subject: |
|
|
| Mr. Wildside wrote: | | Vorax wrote: | | Fy faen så jævlig bra Blazon Stone er! en skive som har tålt tidens tann meget godt. |
Det samme vil jeg si Death Or Glory også har gjort, mens de 2 forløperne Under Jolly Roger'n og Port Royal dessverre har tapt seg, mest pga en produksjon som med tidens tann har vist seg å være litt for tynn.....uansett 2 flotte album det også rent låtmessig. |
Hm, synes da Port Royal har fetere lyd enn Death or Glory, spesielt trommene har bedre lyd på førstnevnte. Men uansett en god stund siden jeg har hørt Death or Glory, så jeg tar sikkert feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Vorax

|
Posted: Sun Feb 26, 2012 9:17 21 Post subject: |
|
|
| Eon wrote: | | Mr. Wildside wrote: | | Vorax wrote: | | Fy faen så jævlig bra Blazon Stone er! en skive som har tålt tidens tann meget godt. |
Hm, synes da Port Royal har fetere lyd enn Death or Glory, spesielt trommene har bedre lyd på førstnevnte. Men uansett en god stund siden jeg har hørt Death or Glory, så jeg tar sikkert feil. |
PR er mer ullen, mens DOG er klar og kanskje litt spinkel? BS og BHI har de feteste produksjonene spør du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Eon

Joined: Sep 19, 2006 Posts: 7845 Location: Dancing like a fucker around the altar stones
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 9:41 21 Post subject: |
|
|
| Ja, du er kanskje inne på noe der. DoG er uansett den RW-plata med best tromming. |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Mon Feb 27, 2012 7:00 07 Post subject: |
|
|
| Eon wrote: | | DoG er uansett den RW-plata med best tromming. |
Uten tvil! Iain Finlay > Angelo Sasso |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Mon Feb 27, 2012 9:59 09 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Eon wrote: | | DoG er uansett den RW-plata med best tromming. |
Uten tvil! Iain Finlay > Angelo Sasso |
Syns Mr. Sasso har litt mer innlevelse og dynamikk, men joda, Finlay er grei nok han  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
doomed

|
Posted: Tue Feb 28, 2012 10:12 10 Post subject: |
|
|
Stort intervju med Rolf Kasparek i siste Swedenrockmagazine- Han står fortsatt for at Angello Sasso var en god venn som døde av hjerteatakk i 2007
Samma det, blir kult å høre nye skiva. Har et lite håp om at det vil bli en opptur fra forrige gang......
Siste Swedenrockmagazine var forøvrig veldig bra! |
|
| Back to top |
|
 |
MARDVK

|
Posted: Tue Feb 28, 2012 11:06 11 Post subject: |
|
|
| doomed wrote: | | Stort intervju med Rolf Kasparek i siste Swedenrockmagazine- Han står fortsatt for at Angello Sasso var en god venn som døde av hjerteatakk i 2007 |
Hva har jeg ikke fått med meg nå? _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
 |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Feb 28, 2012 11:09 11 Post subject: |
|
|
| MARDVK wrote: | | doomed wrote: | | Stort intervju med Rolf Kasparek i siste Swedenrockmagazine- Han står fortsatt for at Angello Sasso var en god venn som døde av hjerteatakk i 2007 |
Hva har jeg ikke fått med meg nå? |
At "Angelo Sasso" var en trommemaskin. |
|
| Back to top |
|
 |
MARDVK

|
Posted: Tue Feb 28, 2012 11:23 11 Post subject: |
|
|
Det ante meg! _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
 |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5356 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 11:30 11 Post subject: |
|
|
| Held nok ein knapp på Michael I Cerularius, Ecumenical Patriarch of Constantinople, (1000–1059), framfor Angelo Sasso. I tillegg til den travle dagjobben sin i Konstantinopel rakk han å legge trommer på begge Lordian Guard albuma. |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 8:49 08 Post subject: |
|
|
Haha, 10/10, faktisk!
http://www.time-for-metal.eu/include.php?path=article&contentid=3490
| Quote: | | Ein weiterer Song zum Mitmachen ist das Lied Me + The Boys, welcher praktisch eine Hymne an die Band selber ist. Diese Selbstwidmung ist allerdings wohlverdient bei einem so eindrucksvollen Comeback! |
Fyren omtaler albumet som et "Meisterwerk", og anbefaler samtlige sanger! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
MARDVK

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 8:52 08 Post subject: |
|
|
Ja? Det gjør da sikkert du også etter etpar lytt. _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
 |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 9:09 09 Post subject: |
|
|
| MARDVK wrote: | | Ja? Det gjør da sikkert du også etter etpar lytt. |
Jeg har hørt skiva mer enn et par ganger, og det er temmelig langt i fra noe mesterverk. Et par småkule refrenger som dessverre minner om alt annet enn Running Wild, og en del helflaue låter, som tragikomiske Me + The Boys, og mest kjedelig, anonymt. Ei skive jeg aldri hadde kommet til å kjøpe om det ikke var for at det står Running Wild på den, og den må inn i samlinga. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
MARDVK

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 10:01 10 Post subject: |
|
|
Snakkes da. Tidenes feteste skive etterhvert, merk mine ord. _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
 |
|
| Back to top |
|
 |
Vorax

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 10:19 10 Post subject: |
|
|
| Jeg har begynt å få troa på skiva. Stort sett får den positive omtale. |
|
| Back to top |
|
 |
Gorgar

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 5:31 17 Post subject: |
|
|
| Merker jeg er spent på denne Me + The Boys nå. Håper noen legger den ut på Youtube snart. Resten av skiva har jeg ikke akkurat ståltrua på. |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 7:09 19 Post subject: |
|
|
| Rock 'n' Rolf uttaler i siste Sweden Rock Magazine at en del som har hørt det nye materialet sier at dette kommer til å bli den beste Running Wild-skiva noensinne. Man skal stole på Onkel Rolf. Onkel Rofl. |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 7:21 19 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Man skal stole på Onkel Rolf. Onkel Rofl. |
Haha. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Thu Mar 01, 2012 8:26 20 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Rock 'n' Rolf uttaler i siste Sweden Rock Magazine at en del som har hørt det nye materialet sier at dette kommer til å bli den beste Running Wild-skiva noensinne. Man skal stole på Onkel Rolf. Onkel Rofl. |
Hahaha! Ja klassikere som Riding the Storm og Conquistadores bleikner litt i forhold til kongelåter som Me + the Boys... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|