screammagazine.com
Scream Magazine - Norway's finest metal magazine: Forums

Scream Magazine :: View topic - Hvilken av Black Sabbaths plater er mest undervurdert?
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hvilken av Black Sabbaths plater er mest undervurdert?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Scream Magazine Forum Index -> Heavy Metal
View previous topic :: View next topic  

Take your pick...
Technical Ecstasy
41%
 41%  [ 17 ]
Never Say Die
58%
 58%  [ 24 ]
Total Votes : 41

Author Message
Tvk

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 12:29 00    Post subject: Reply with quote

Ikke uventet, men særdeles skuffende... Kommer nok til å skippe Bergen i alle fall, men drar nok på Ozzy i Spektrum. Kanskje man faktisk må vurdere Download Festival nå...
Back to top
View user's profile Send private message
Hagakure

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 1:44 01    Post subject: Reply with quote

Hadde heller sett at de utsatte hele opplegget et års tid istedet... Men men, ingen vet hva tilstanden til disse kara er om et års tid (tatt Iommi i betrakting. og Ward for 14 år siden) så skjønner jeg at de hiver det de kan på veien for å demme opp mest mulig. Har faktisk aldri vært på en Ozzy konsert før, så det kan jo bli gøy lell.

Men jeg vil jo helst se Sabbath da...
Tvk

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 2:01 02    Post subject: Reply with quote

Faen og, tror jeg blir nødt til å reise på Download. Kommer til å hate meg selv hvis jeg ikke drar, og de plutselig mister muligheten helt til å gjøre flere konserter.
Back to top
BruunoRamone

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 8:11 20    Post subject: Reply with quote

Billetter selges!
Back to top
Tvk

PostPosted: Sun Feb 19, 2012 12:10 00    Post subject: Reply with quote

Vil tro man kommer til å få refundert billetter fra Billettservice.
Back to top
Aslak

PostPosted: Sun Feb 19, 2012 7:39 19    Post subject: Reply with quote

Kanskje bare refundere sitteplass billetten og kjøpe ståplass da?

http://www.myspace.com/shtatenerenjaevlakoedd

PØNK på NÅRSK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Doomination

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 11:50 11    Post subject: Reply with quote

Quote:
OZZY & FRIENDS HYLLER VENNEN TONY IOMMI I SOMMER

Erstatter konsertene med Black Sabbath i Bergen 29. mai og Oslo 31. mai

Fredag 17. februar meddelte Black Sabbath at de på grunn av gitaristen Tony Iommis kamp mot lymfekreft ikke kan gjennomføre den kommende turnéen som planlagt. Istedenfor å kansellere konsertene har bandet bestemt seg for å hedre Iommi ved å gjennomføre turnéen, dog med en annen besetning.

Ozzy Osbourne tar med seg noen av sine velkjente musikervenner til Norge slik at konsertene på Bergenhus Festning 29. mai og Oslo Spektrum 31. mai blir en hyllest og støtte til vennen og Black Sabbath-originalmedlemmet Tony Iommi.

Til begge Norgeskonsertene vil Ozzy & Friends bestå av Black Sabbaths originalmedlem Geezer Butler på bass og Ozzys gamle våpendrager Zakk Wylde på gitar. I tillegg er det bekreftet at Ozzy har fått med seg sin gode venn og tidligere Guns N’ Roses-gitarist Slash både i Bergen og Oslo! Flere gjester blir føyd til listen etterhvert som Ozzy får samlet styrkene og gjort klart for turnéstart på forsommeren.

Det blir altså ikke Black Sabbath vi får se på scenen i sommer, men det er et uhyre sterkt lag med Ozzy, Geezer Butler, Zakk Wylde og Slash stiller opp for å hedre sin kollega og venn Tony Iommi.

Samtidig som våre tanker og håp om en snarlig friskmelding går til Tony Iommi, kan vi konstatere at Norge tross alt kommer til å få ta del i to store konsertopplevelser til sommeren. Det er ingen tvil om at dette er et verdig og knallsterkt alternativ som står på scenen i Bergen 29. mai og Oslo 31. mai!

Les pressemelding fra Black Sabbath er: http://www.blacksabbath.com/

Billetter kjøpt til Black Sabbath gjelder også til Ozzy & Friends. Publikum som ønsker å refundere kjøpte billetter kan gjøre det INNEN 30. APRIL på det stedet billettene er kjøpt.

Her er generell informasjon fra Billettservice omkring refusjon av billetter:

*

Billetter betalt med kort og sendt hjem pr. post returneres til: Billettservice AS, PB 607, 8607 Mo i Rana. Vennligst merk konvolutten med “Black Sabbath refusjon”. Må være kundesenteret i hende FØR 30. april.
*

Billetter som er tilsendt som vedlegg i e-post (TicketFast), ring 815 33 133 og oppgi ditt referansenummer. Billettene blir da refundert per telefon og pengene overføres tilbake til det kortet som ble brukt under betaling.
*

Billetter som er kjøpt hos Posten, Narvesen & 7-Eleven, ta kontakt med Grieghallen for refusjon for konserten i Bergen 29. mai, og Oslo Spektrum for refusjon av konserten i Oslo 31. mai.
* Vi gjør oppmerksom på at serviceavgift til Billettservice ikke refunderes

* Mer informasjon på www.billettservice.no (menyfeltet ”Hjelp - spørsmål & svar”) [/img]

Ser dem i Bergen, kvitter meg med Oslo-billetten.

kattpiss

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 12:15 12    Post subject: Reply with quote

Bør jo få tilbake noen av pengene for Sabbath-billetten om man drar på Ozzy and "friends". Er faen ikke verdt samme prisen.
MARDVK

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 12:50 12    Post subject: Reply with quote

Faen så sure, bitre og lamme folk er. Iommi er syk og de har nå et annet tilbud som absolutt er interessant og berre enn ingenting. Full refusjon av billetter om du har sand i vaginaen. Håper folk stiller på konsertene, og ikke umulig at jeg dukker opp her til lands. Russland utgår for denne gang.
stramvaier

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 12:54 12    Post subject: Reply with quote

Hadde selvfølgelig foretrukket Sabbath, men å få se Slash blir stort for meg.
Back to top
steinman

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 2:16 14    Post subject: Reply with quote

Det overrasker meg at LiveNation går ut og annonserer med Slash siden det allerede er påpekt at han kun skal være med på utvalgte konserter. Jeg finner det da svært overraskende at Bergen og Oslo skal være blant disse, men vi får vel håpe de da har en bekreftelse på at Slash faktisk kommer hit til landet.

Ellers skal LiveNation ha ros for ryddig og kjapp håndtering i denne saken, da de kom med bekreftende meldinger angående refusjon allerede kun et par timer inn i første virkedag etter bekrefta avlysning. Det finnes andre arrangører her til lands som helt klart har mye å lære av dette.

kattpiss wrote:
Bør jo få tilbake noen av pengene for Sabbath-billetten om man drar på Ozzy and "friends". Er faen ikke verdt samme prisen.

Dette er vel knapt praktisk gjennomførbart, da det å skulle tilbakebetale for eksempel 200 kroner til hver billettkjøper ville blitt en gedigen jobb. Ikke tror jeg Ozzy solo i utgangspunktet ville vært særlig billigere enn Black Sabbath likevel, og med "spesielle gjester" vil også prisen kunne økes noe.

Du har uansett fått tilbud om full refusjon hvis du mener Ozzy & Friends ikke er verdt prisen, så det er vanskelig å se et problem her.
And turn it into a beacon burning endlessly bright
Back to top
Doomination

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 2:42 14    Post subject: Reply with quote

Måten de ordlegger seg på får det til å virke som om de har fått spesifikk bekreftelse på Slash.
steinman

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 3:20 15    Post subject: Reply with quote

Doomination wrote:
Måten de ordlegger seg på får det til å virke som om de har fått spesifikk bekreftelse på Slash.

Ja, så absolutt...
And turn it into a beacon burning endlessly bright
Back to top
MikkelRev

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 4:27 16    Post subject: Reply with quote

MARDVK wrote:
Faen så sure, bitre og lamme folk er. Iommi er syk og de har nå et annet tilbud som absolutt er interessant og berre enn ingenting.
what he said.
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bugge

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 4:55 16    Post subject: Reply with quote

Verken sur eller bitter. Jævlig trist med at Iommi er sjuk. Mener også at Bill Ward blir behandla dårlig, om det han sier stemmer.

Uansett, jeg er ikke interessert i å se Ozzy med kompisanarane, jeg ville se Black Sabbath.

Har fått refundert billetten og er fornøyd med det. Krysser fingra for at Iommi blir frisk og at de blir enige med Ward, så skal jeg være først ute med å kjøpe ny billett når det evt. skjer.
Back to top
Aslak

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 6:25 18    Post subject: Reply with quote

"Husker dere da Ozzy spilte i Spektrum i 2012 med Zakk Wylde, Geezer OG Slash eller?!" - Scream anno 2020.

Gleder meg som faen.

http://www.myspace.com/shtatenerenjaevlakoedd

PØNK på NÅRSK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kattpiss

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 9:49 21    Post subject: Reply with quote

steinman wrote:

kattpiss wrote:

Dette er vel knapt praktisk gjennomførbart, da det å skulle tilbakebetale for eksempel 200 kroner til hver billettkjøper ville blitt en gedigen jobb. Ikke tror jeg Ozzy solo i utgangspunktet ville vært særlig billigere enn Black Sabbath likevel, og med "spesielle gjester" vil også prisen kunne økes noe.

Du har uansett fått tilbud om full refusjon hvis du mener Ozzy & Friends ikke er verdt prisen, så det er vanskelig å se et problem her.

Ikke noe problem for meg nei, har fått billettene mine refundert. Tror heller ikke Ozzy solo hadde gått for en billigere penge, men så fort Zakk er med på lasset bør man i hvertfall få det 2-300 kroner billigere. Vil jeg høre på Sabbath-låter som blir voldtatt til det ugjenkjennelige så har man youtube.
BingoMeister

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 9:54 21    Post subject: Reply with quote

Blir nok å kvitte meg med Oslobilletten her også. Ser dem nok i Bergen.
Doomination

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 10:11 22    Post subject: Reply with quote

Hvor blir det av Hitler reacts to Ozzy & friends replacing Black Sabbath? Den må jo komme!
kattpiss

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 11:27 23    Post subject: Reply with quote

Hadde vi bare vært i 2008 så kunne den til og med blitt underholdende.
Post new topic   Reply to topic    Scream Magazine Forum Index -> Heavy Metal All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
Page 9 of 11

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum