Posted: Sat Nov 12, 2011 3:42 15 Post subject:
Harvest wrote:
Klarte å høre igjennom de fem første låtene, men så ble jeg utålmodig og må nå sette på noe annet. Enten er jeg ikke i Opeth-humør i dag (noe jeg sjeldent har vært de siste åra), eller så har smaken min vokst fra dette bandet. Hmmm...
Eller kanskje bandet har vokst i fra deg uten brøleapetendenser
Plata er knall den, men den krever aktiv lytting/innlytting - men jeg tror mye mulig det er deres nest beste, bare forbigått av Ghost Reveries! _________________ Utsagn fra Brumunddal; "Nei, je kysse itte pene damer"
Heritage er muligens den svakeste Opeth så langt. Likevel er det ikke dårlig, bare litt for kjedelig til tider. En grei treer. _________________ Never hurts to splurge when your days are numbered
...og jeg må dessverre meddele at jeg (faktisk) deler Hitlers syn akkurat i denne saken...
Mye det samme her, har aldri hatt spesielt sansen for 70ies prog, og da hjelper det ikke med et DM-band av i dag som prøver å leke et. Kjedeliiiig! Har en mistanke om at bandets gullalder er over om de ikke snarlig returnerer til det de kan best. Og kan umulig forestille meg at alle de andre i bandet er like begeistra for dette som Mikael, kanskje med unntak av Mendes. Axe så vel ikke for seg en fremtid som jazztrommis på heltid...? Og det var vel kanskje en grunn til at Per hoppa av underveis i prosessen. _________________ www.beattheblizzard.com www.ancestrallegacy.com www.myspace.com/legacyofemptiness
...og jeg må dessverre meddele at jeg (faktisk) deler Hitlers syn akkurat i denne saken...
Mye det samme her, har aldri hatt spesielt sansen for 70ies prog, og da hjelper det ikke med et DM-band av i dag som prøver å leke et. Kjedeliiiig! Har en mistanke om at bandets gullalder er over om de ikke snarlig returnerer til det de kan best. Og kan umulig forestille meg at alle de andre i bandet er like begeistra for dette som Mikael, kanskje med unntak av Mendes. Axe så vel ikke for seg en fremtid som jazztrommis på heltid...? Og det var vel kanskje en grunn til at Per hoppa av underveis i prosessen.
Er vel uansett Åkerfelt og Mendes som virkelig er Opeth, såvidt meg bekjent uten at jeg er så inn i Opeth. Viktigst for dem hva som foregår.
Dessuten synes jeg ikke Axe er så rå Metal-trommis. Han jazzer jo som faen, bare hør på The Lines In My Hand. Fy faen så fett. Partiet 2:55 uti låta, haha! Rått, ass. Han sliter litt med å spille stilen til Per.
Fortsatt en dritbra skive, og en av årets beste. _________________ MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Her er første del av et firespors videointervju med Opeth - http://www.imhotep.no/?did=9106315 _________________ ...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum