Posted: Fri Nov 18, 2011 4:53 16 Post subject:
PsychoDad wrote:
Har vore hipstertreff på Revolver kvar gong eg har vore der, men det er natrlig nok fleire år sidan sist. Stiller uansett om det blir Nordagust, d'accord har eg ikkje sjekka ut endå p.g.a. navnet....
D'AccorD er OK, bokstavelig talt. Du får legge bandnavn-fordommene dine et annet sted og sjekke oss ut. Det er gratis; spotify og hjemmesiden vår; daccord-music.com _________________ www.daccord-music.com www.analbros.info
Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5356 Location: Far away from home, polishing steel
Posted: Fri Nov 18, 2011 6:06 18 Post subject:
Judas wrote:
PsychoDad wrote:
Har vore hipstertreff på Revolver kvar gong eg har vore der, men det er natrlig nok fleire år sidan sist. Stiller uansett om det blir Nordagust, d'accord har eg ikkje sjekka ut endå p.g.a. navnet....
D'AccorD er OK, bokstavelig talt. Du får legge bandnavn-fordommene dine et annet sted og sjekke oss ut. Det er gratis; spotify og hjemmesiden vår; daccord-music.com
Er det ikkje fransk? Skal legge skrinleggje franskfordommane og sjekke ut bandet etterkvart. Var ikkje akkurat navnet som trakk meg mot Nordagust heller. Har forøvrig fordommar mot norsk prog og. Og norsk film, men det har vel alle.
Posted: Fri Nov 18, 2011 10:57 22 Post subject:
PsychoDad wrote:
Judas wrote:
PsychoDad wrote:
D'AccorD er OK, bokstavelig talt. Du får legge bandnavn-fordommene dine et annet sted og sjekke oss ut. Det er gratis; spotify og hjemmesiden vår; daccord-music.com
Er det ikkje fransk? Skal legge skrinleggje franskfordommane og sjekke ut bandet etterkvart. Var ikkje akkurat navnet som trakk meg mot Nordagust heller. Har forøvrig fordommar mot norsk prog og. Og norsk film, men det har vel alle.
Posted: Sun Nov 20, 2011 7:25 19 Post subject:
Se der, da ser det jammen meg ut til at det ordnet seg med Skuret. Fikk svar nå, til tross for "Delivery failure". Mmmmmm. _________________ www.daccord-music.com www.analbros.info
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum