| View previous topic :: View next topic |
| Beste Iced earth album |
| Iced Earth |
|
17% |
[ 10 ] |
| Night of the Stormrider |
|
7% |
[ 4 ] |
| Burnt Offerings |
|
17% |
[ 10 ] |
| The Dark Saga |
|
12% |
[ 7 ] |
| Something Wicked This Way Comes |
|
23% |
[ 13 ] |
| Horror Show |
|
8% |
[ 5 ] |
| The Glorious Burden |
|
10% |
[ 6 ] |
| Framing Armageddon |
|
1% |
[ 1 ] |
| The Crucible of Man |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 56 |
|
| Author |
Message |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 10:26 10 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: | | Marken wrote: | | Hadde et lite håp om at Iced Earth skulle bli bra igjen, men nå ser jeg mørkt på det. |
Nå er jo du motsatt av de fleste andre da Marken |
Kanskje, kanskje ikke.
Det du skriver virker jo lovende. Problemet er at det er du som skriver det, og du har som oftest elendig smak. Bortsett fra ræva musikksmak er du sikkert en trivelig kar. |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

Joined: Jun 11, 2004 Posts: 991 Location: Fall i Søndre Land!
|
Posted: Tue Aug 23, 2011 10:37 10 Post subject: |
|
|
Siden du mener jeg har ræva smak så er min direkte oppfordring til deg å a) fortelle meg hva slags band er det gjør at jeg har ræva smak b) opplys meg på hva som er bra. Så tar vi det der i fra. _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Stian

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 10:43 10 Post subject: |
|
|
Jeg synes jo også du stort sett har ræva smak, men det er jo ingenting man kan diskutere i det vide og breie det. Man må jo bare innse at man i andres øyne kan ha ræva smak. _________________ www.facebook.com/devilband |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 10:52 10 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: | | Siden du mener jeg har ræva smak så er min direkte oppfordring til deg å a) fortelle meg hva slags band er det gjør at jeg har ræva smak b) opplys meg på hva som er bra. Så tar vi det der i fra. |
Sorry, men jeg orker ikke ramse opp band. Synes flere av de andre skribentene i Scream har ræva smak også, så ikke ta det så tungt. Er bare sånn det er. |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 10:59 10 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig er det flere her inne som jeg ler så jeg radbrekker meg av her inne også, men jeg må jo bare spørre - for det er mang en gang jeg faktisk har lurt på hva folk tenker konkret på når de sier slike ting. Var ikke for å prøve å motbevise at jeg ikke har ræva smak i Markens øyne, det var rett og slett fordi jeg er nysgjerrig. Jeg digger jo egentlig et meget bredt spekter av metal bare for å ha det på det rene - alt fra heavy, power og tysker metal til det sorteste av det sorte - og det meste som er mellom.
I mine øyne er Marken bare en fyr som går mot strømmen UANSETT hva jeg, og andre for den saks skyld, hadde likt. Jeg liker Iced Earth frem til og med "Horror Show", sett bort ifra den heller begredelige debuten deres. Den har mange gode ideer, men vokalisten er med på å ødelegge den totalt. (nå sier vel Marken at han elsker debuten og forkaster alt det andre, men intet annet er ventet hehe)
(og siden folk flest ikke skjønner hva andre mener inne her vil jeg legge til at dette er ikke dødsalvorlig ment fra min side) _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 11:00 11 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Nash wrote: | | Siden du mener jeg har ræva smak så er min direkte oppfordring til deg å a) fortelle meg hva slags band er det gjør at jeg har ræva smak b) opplys meg på hva som er bra. Så tar vi det der i fra. |
Sorry, men jeg orker ikke ramse opp band. Synes flere av de andre skribentene i Scream har ræva smak også, så ikke ta det så tungt. Er bare sånn det er. |
Ja, men da tror jeg egentlig du bare sier at jeg har ræva smak - bare for å ha sagt det hehe. Oder was ? _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 11:12 11 Post subject: |
|
|
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 11:14 11 Post subject: |
|
|
Phett bilde! Kler det grå håret hehe! _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5351 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Tue Aug 23, 2011 11:47 11 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: |
I mine øyne er Marken bare en fyr som går mot strømmen UANSETT hva jeg, og andre for den saks skyld, hadde likt. |
Der har du Marken ja. Bitter og full av trass og faenskap.
Mitt syn er at Marken er ein av dei få som er veldig ærlig når det gjeld å kun følge sin eigen smak uten å la seg påvirke av andre. Eg synes det er litt kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 11:55 11 Post subject: |
|
|
| PsychoDad wrote: | | Nash wrote: |
I mine øyne er Marken bare en fyr som går mot strømmen UANSETT hva jeg, og andre for den saks skyld, hadde likt. |
Der har du Marken ja. Bitter og full av trass og faenskap. |
Jepp. Forbanna grinebiter og surkuk... _________________

Last edited by Affen on Tue Aug 23, 2011 12:11 12; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 12:02 12 Post subject: |
|
|
Bare så det er sagt - jeg driter i hva andre mener om den musikken jeg liker, om det så er pop, så lenge jeg liker det. Og det har nok sagt mer enn en gang høyt og tydelig.
Ja, Marken er skikkelig guffen kar......hehe _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 1:09 13 Post subject: |
|
|
Sånn for ordens skyld...Jeg liker de fem første Iced Earth-skivene godt, til dels meget godt.
Debuten er den absolutte favoritten, og det er pga. låtene, musikken og vokalen. Og ja, jeg nidigger vokalen på debuten. Gene Adam er helt klart den heftigste Iced Earth-vokalisten.
The Glorious Burden er også et bra album. Horror Show er svak, de to siste er bare kjedelige.
Næsh, du Næsh. |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 1:10 13 Post subject: |
|
|
Hva var det jeg sa folkens hehehe, hva var det jeg sa hehehe.
Marken, du marken..... _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 1:20 13 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: | Hva var det jeg sa folkens hehehe, hva var det jeg sa hehehe.
Marken, du marken..... |
Jeg hadde selvsagt ikke likt debuten best dersom du ikke hadde sagt det du sa i innlegget over her. Og det å like fem andre skiver med bandet er vel ikke HELT å forkaste alt det andre.
Er du en smule hårsår, Næsh? |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 1:23 13 Post subject: |
|
|
Hårsår? Eh, nei faktisk ikke. (og nå er vi inne på noe essensielt her inne igjen, og det er at folk faktisk utelukkende trekker det andre skriver ned i mørket. Jeg kødder, tuller, erter, leker, spøker osv. osv.)
Jeg bare erter der deg, slik som du erter meg, ikke sant?! _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 1:27 13 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: |
Jeg bare erter der deg, slik som du erter meg, ikke sant?! |
Fett nok, homie. |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5351 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Tue Aug 23, 2011 2:13 14 Post subject: |
|
|
| Nash wrote: | Bare så det er sagt - jeg driter i hva andre mener om den musikken jeg liker, om det så er pop, så lenge jeg liker det. Og det har nok sagt mer enn en gang høyt og tydelig.
|
På meg virkar det isåfall litt rart at du spør om kvifor folk synes du har rævva musikksmak. Svaret du då får bryr deg tydeligvis midt bak så kvifor gidd du i det heile tatt å stille spørsmålet? |
|
| Back to top |
|
 |
Nash

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 7:04 19 Post subject: |
|
|
Det var vel egentlig for å se om i det hele tatt Marken vet hva slags band jeg liker, eller om han har en forutinnsatt mening om meg grunnet en eller annen tidligere anmeldelse av et band han hater som jeg digget, eller omvendt, et band han elsker som jeg slaktet totalt.
En slakt av et band som en person liker og en annen ikke burde ikke nødvendigvis gi den ene parten rett i at smaken er ræva. Skjønner hehe? _________________ Kverulantens prinsgemal??!!?? |
|
| Back to top |
|
 |
manimal

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 7:15 19 Post subject: |
|
|
Å så jævlig hårsår! _________________ Never hurts to splurge when your days are numbered |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Aug 23, 2011 7:21 19 Post subject: |
|
|
Dårlig med forutinntatte meninger når det gjelder smaken din, Nash. Du skriver i Scream, jeg leser Scream.
Tro det eller ei, men man kan danne seg en oppfatning av smaken til folk ved å lese anmeldelser og intervjuer over tid.
Kan ikke huske at du har slakta et band jeg digger, men ikke umulig at det har skjedd. |
|
| Back to top |
|
 |
|