| View previous topic :: View next topic |
| Beste Lynch Mob? |
| Wicked Sensation (1990) |
|
42% |
[ 9 ] |
| Lynch Mob (1992) |
|
4% |
[ 1 ] |
| Smoke This (1999) |
|
33% |
[ 7 ] |
| Smoke and Mirrors (2009) |
|
19% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 21 |
|
| Author |
Message |
torjo

|
Posted: Sun Oct 18, 2009 1:31 01 Post subject: |
|
|
Ethvert band som har tatt navnet sitt fra David Lynch må være bra! _________________ Hvorfor feirer vi så 12. juni?
Jo, når vi gjør opp vårt bestikk i forvissning om de historiske perspektiver og Henrik Wergeland. Men ikke minst fordi en levende realitet. Rødt hvitt og blått og Olav Trygvasson. |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Mon Oct 19, 2009 7:00 07 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | DOKKEN and LYNCH MOB (featuring former DOKKEN guitarist George Lynch) will share the stage for the first time ever in November. Confirmed dates are as follows:
Nov. 27 - House of Blues - West Hollywood, CA
Nov. 29 - House of Blues - Anaheim, CA
Stakkars Don.... |
Haha, enig der.. I alle fall hvis gigen på Rock the boat er representativ for hva han duger til om dagen... Selv på en god dag så sliter han nok med å ta opp kampen med Oni Logan...
PS! Skal vi ta en tur ??? _________________ Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Mon Oct 19, 2009 8:00 08 Post subject: |
|
|
| HAD wrote: | | PS! Skal vi ta en tur ??? |
Nja, det er vel heller tvilsomt. Gidder ikke helt til statene for ikke å huske noe. Får holde med Drammen. |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Mon Oct 19, 2009 8:22 08 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | HAD wrote: | | PS! Skal vi ta en tur ??? |
Nja, det er vel heller tvilsomt. Gidder ikke helt til statene for ikke å huske noe. Får holde med Drammen. |
Haha, sant..... _________________ Metal music we listen
|
| Back to top |
|
 |
SoundOfNoise1

|
Posted: Mon Oct 19, 2009 10:48 22 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | HAD wrote: |
Ellers veldig enig i Marken.... Knallskive som helt sikkert kommer inn på Topp 5 listen når året er omme... |
Knallskive som helt sikkert kommer inn på topp 3-lista når året er omme. Akkurat nå er den nummer 1, men det skal vel slippes noen skiver til også.
Men Oni Logan a gitt...Helvete for en vokalist. |
He he... spent på hva du synes om Winger sammenlignet med Lynch Mob etter i morgen en gang. Etter en halv spinn i dag må jeg si Winger låter overraskende freskt også. Reb er i storform og riffer fett som f... får bli førsteinntrykket, så får vi se om den holder/vokser utover høsten.
5,5 av 6 stjerner på denne anmelderen: "As I said at the start of this review I know the name Winger conjures up all kinds of stereotypical images, however I urge you to take the time to listen to this album as its rewards are quite magical"
Skal det bli inn å digge Winger igjen og nå da? Da er det i så fall en drøss med folk som må svelge kameler større enn de noensinne har sett tror jeg....ha ha loosers. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Tue Oct 20, 2009 3:16 03 Post subject: |
|
|
Hørte noen låter fra Winger-skiva hos Affen for en tid tilbake og det imponerte ikke, MEN...det gjorde heller ikke Lynch Mob-skiva da jeg hørte de tre-fire første låtene hos Affen.
Grunnen til at Winger-skiva ble handla er selvfølgelig at de har gitt ut en del brukbart tidligere, men jeg sjekka også en 10-12 anmeldelser på nett og SAMTLIGE var positive, de fleste også jævlig positive. Spent på denne... |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Tue Oct 20, 2009 6:16 06 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | Hørte noen låter fra Winger-skiva hos Affen for en tid tilbake og det imponerte ikke, MEN...det gjorde heller ikke Lynch Mob-skiva da jeg hørte de tre-fire første låtene hos Affen. |
Jeg har også oppdaga at førsteinntrykket ikke var helt representativt. Prøver å høre litt på Winger innimellom, men har for tida bare lyst å høre Megadeth 24/7, så da blir det lite tid til Winger, Lynch Mob, og andre ting. Eneste jeg spiller innimellom Megadeth er MD.45  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 5:13 05 Post subject: |
|
|
Fullt fortjent! Er ikke langt unna tier'n her heller. |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 7:50 07 Post subject: |
|
|
Hørt rykter om at Lynch Mob skal varme opp for Dio på Sentrum Scene i desember... Det hadde vært noe gitt.... _________________ Metal music we listen
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 7:53 07 Post subject: |
|
|
| HAD wrote: | | Hørt rykter om at Lynch Mob skal varme opp for Dio på Sentrum Scene i desember... Det hadde vært noe gitt.... |
Javel?! Det må isåfall vurderes. Er jo bare å finne på noe anna sprell etter Lynch Mob isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 8:01 08 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: |
Fullt fortjent! Er ikke langt unna tier'n her heller. |
Helt på nett, Affen. Soleklar 10'er.... _________________ Metal music we listen
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 8:05 08 Post subject: |
|
|
| Marken wrote: | | HAD wrote: | | Hørt rykter om at Lynch Mob skal varme opp for Dio på Sentrum Scene i desember... Det hadde vært noe gitt.... |
Javel?! Det må isåfall vurderes. Er jo bare å finne på noe anna sprell etter Lynch Mob isåfall. |
Jepp, tenkte akkurat det samme. Er jo en fredag vi snakker om... Guttas julebord ??? _________________ Metal music we listen
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Wed Oct 21, 2009 8:07 08 Post subject: |
|
|
| HAD wrote: | | Marken wrote: | | HAD wrote: | | Hørt rykter om at Lynch Mob skal varme opp for Dio på Sentrum Scene i desember... Det hadde vært noe gitt.... |
Jepp, tenkte akkurat det samme. Er jo en fredag vi snakker om... Guttas julebord ??? |
Det hadde vært noe, ja, men må uansett se det an litt. Skjer en del rundt den tida og framover. Skal uansett på julebord på Smuget fredag 20.november. Det kan bli skummelt. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelRev

|
Posted: Thu Oct 22, 2009 3:02 15 Post subject: |
|
|
Etter to runder: Mansion in the Sky var veldig bra. Resten er dårlig. _________________ Nye Scream Webzine (BETA):
http://screammagazine.com/scream2013/ |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Thu Oct 22, 2009 3:13 15 Post subject: |
|
|
| MikkelRev wrote: | | Etter to runder: Mansion in the Sky var veldig bra. Resten er dårlig. |
Haha, kult. Kun bonuslåta du liker faktisk Men ja, dritbra låt. |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Thu Oct 22, 2009 3:24 15 Post subject: |
|
|
| MikkelRev wrote: | | Etter to runder: Mansion in the Sky var veldig bra. Resten er dårlig. |
Haha, fy faen  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Marken

|
Posted: Thu Nov 05, 2009 6:15 06 Post subject: |
|
|
Fy faen, akkurat spilt denne igjen for ørtiende gang, og jeg blir helt satt ut. 13 låter, bortimot en times spilletid, og det er faen meg ikke et så mye som et middelmådig sekund å finne.
Fikk jaggu meg tårer i øya også, og musikalsk har vel det kun skjedd da jeg så Morgana Lefay live for første gang og Lethal på Keep It True. Nå var jeg attpåtil edru.
Fy faen, det er null briefing på skiva, men dæven som de synger og spiller. Oni Logan synger mildt sagt som en gud, George Lynch spiller faktisk kulere enn han noengang har gjort og jeg har ihvertfall aldri blitt så satt ut av bassing som det Marco Mendoza gjør på denne skiva. Trommisen, Scot Coogan, er den som gjør minst ut av seg, men jaggu spiller ikke han også fett som faen. Høres rett og slett ut som at kara har hatt det jævlig artig i studio.
Fy faen, også låtene a gitt...Som sagt er det ikke noe middelmådig her, men låter som 21st Century Man, tittellåta, My Kind Of Healer, Where Do You Sleep At Night? (årets aller beste låt), Madly Backwards og Mansions In the Sky kan faktisk ikke beskrives.
Fy faen, i sommer skreiv jeg at RAM muligens hadde gitt ut den beste skiva siden Grand Materia med Morgana Lefay. Noen runder senere viste det seg at det bare var tull. For all del ei veldig bra skive, men den tapte seg fort en smule.
Dette derimot er garantert det beste jeg har hørt siden 2005, og det er garantert en av de ti beste skivene jeg noensinne har hørt.
Er rimelig sikker på at George Lynch snart er å finne i Dokken igjen, ihvertfall for ett år eller to, men både tror og håper han kjører Lynch Mob parallelt. Skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig å gå tilbake til Don Dokken etter å spilt med Oni Logan, og forhåpentligvis har også Lynch det i bakhuggu. |
|
| Back to top |
|
 |
Affen

|
Posted: Thu Nov 05, 2009 7:12 07 Post subject: |
|
|
Ah, blir smårørt av å lese postene dine her, Marken...og du har helt rett, det er ei suveren skive på ale måter, og jeg lurer på om ikke den egentlig har pressa Megadeth ned til nr 2 i år for min del og.
Og ja, Where Do You Sleep At Night? er virkelig årets beste låt! Ingen andre som kan matche den, selv om Cartesian Dreams med House of Lords ihvertfall er inne blant årets 5 beste låter... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HAD

|
Posted: Thu Nov 05, 2009 10:01 10 Post subject: |
|
|
Helt på nett med både Marken og Affen her.... Trodde jeg aldri jeg skulle oppleve en slik post fra Marken om et hardrock band.... _________________ Metal music we listen
|
| Back to top |
|
 |
|