Klare foreløpig er:
The Carburetors, Overhead og Personal decay..
Mer info vill bli lagt ut fortløpende..
Pris 250:-
Porten åpner kl 17.00
Konsertstart kl 18.00
Posted:
Mon Apr 27, 2009 11:04 11
carburetor
Metal God
godt mulig det blir tur hit.
_________________ Intervjuer: But Lemmy, what is real heavy metal?
Lemmy: I have no idéa, we play rock 'n' roll.
Posted:
Mon Apr 27, 2009 12:48 12
Luciferian
Poser
carburetor wrote:
godt mulig det blir tur hit.
Godt å høre.. Håper på å få tak i 1-2 band til i løpet av denne uka!!
Posted:
Mon Apr 27, 2009 1:08 13
JonathanSaxx
Metal Messiah
Hverken Carb eller Overhead kan regnes som punk. Det siste bandet der har jeg ikke hørt. Hvorfor kaller de festivalen punk i parken?
Black Metal i Parken med Motley Crue, A-Ha og Nelson lizzm
Posted:
Mon Apr 27, 2009 3:24 15
Bob
Metal God
dia psalma takk!! kan ikke bryte tradisjoner heller.
edit: enig med jonathansaxx her, få til no punk når det er punkfestival. norge har nok å by på.
_________________ JØRGEN! YOU'RE RUNNING THE WRONG DIRECTION!!
Hege wrote:
Nye utgivelser pleier å være kjipt.
Posted:
Mon Apr 27, 2009 5:52 17
carburetor
Metal God
JonathanSaxx wrote:
Hverken Carb eller Overhead kan regnes som punk. Det siste bandet der har jeg ikke hørt. Hvorfor kaller de festivalen punk i parken?
jo mer rock n roll kontra punk jo BEDRE er det.
Posted:
Tue Apr 28, 2009 11:04 11
JonathanSaxx
Metal Messiah
carburetor wrote:
JonathanSaxx wrote:
Mye mulig det. Poenget mitt er bare at skal man bruke en musikksjanger som navn på en festival, burde festivalen hovedsaklig være den sjangeren musikk.
Denne festivalen burde hatt et helt annet navn.
Posted:
Tue Apr 28, 2009 11:42 11
carburetor
Metal God
JonathanSaxx wrote:
carburetor wrote:
JonathanSaxx wrote:
Mye mulig det. Poenget mitt er bare at skal man bruke en musikksjanger som navn på en festival, burde festivalen hovedsaklig være den sjangeren musikk.
Denne festivalen burde hatt et helt annet navn.
kommer vel sikkert noe mer pønk etterthvert vil jeg tro.
Posted:
Tue Apr 28, 2009 1:56 13
panda
Newbie
Ja! Dia Psalma! Jeg har vært der begge årene for å se Dia Psalma. Vil gjerne se dem igjen. Jeg tror de koser seg på Pønk i Parken også
Posted:
Wed Apr 29, 2009 7:48 07
Luciferian
Poser
For å svare på litt spørsmål her, grunnnen til at vi kun har to "rock" band enda er veldig enkel, de pønk banda vi har kontakta og som har vært aktuelle fra vår side skal enten få unger rundt den tiden, HAR unger og skal holde på med de (eller godt mulig de også skal lage unger, hva vet jeg?) Men komme å spille, det kunne de ikke.. Som sagt flere band på gang... Kommer antagelig vis til å bli 2 band til. Dia Psalma kommer ikke i år!
En annen grunn til at vi har litt rock på plakaten i år er av den enkle grunn at vi har lyst til å utvide litt fremover og prøver da for å se om det eventuellt kan være mulig med ett to-dagers opplegg, forhåpentlig vis allerede neste år, hvor vi skal ha en dag med rock og en dag med punk. Dette for å kunne nå frem til flere publikummere, og får å utvide "festivalen" litt.. Da vill vi i år ha litt av begge delene for å se om det er noe miljø for dette her..
Det kommer forhåpentlig vis 2 band til på plakaten i løpet av kort tid, noe jeg da håper blir punk / HC band!
Ikke meningen å skuffe noen her, hverken med Dia Psalma (som jeg vet har lyst til å komme igjen) mulig vi tar de med igjen neste år, hvem vet? Eller med at vi ikke kjører en "ren" punkfestival.. Dette er som sagt for å se an mulighetene for neste år!
André
Posted:
Wed Apr 29, 2009 9:17 09
carburetor
Metal God
derre kan jo booke the barrels og barbed wire. 2 meget bra rock n roll band. når tid slutter detta på natta?
Posted:
Wed Apr 29, 2009 9:36 09
Luciferian
Poser
carburetor wrote:
derre kan jo booke the barrels og barbed wire. 2 meget bra rock n roll band. når tid slutter detta på natta?
Nå er det noen band vi har løpende kontakt med, håper å få de ferdige i løpet av dagen/morgendagen...
Da parken ligger midt i byen, med masse hus rundt så skal det være still kl 24.00, så da får man god tid til en tur på byen også!!!
Posted:
Wed Apr 29, 2009 9:45 09
carburetor
Metal God
Luciferian wrote:
carburetor wrote:
Nå er det noen band vi har løpende kontakt med, håper å få de ferdige i løpet av dagen/morgendagen...
Da parken ligger midt i byen, med masse hus rundt så skal det være still kl 24.00, så da får man god tid til en tur på byen også!!!
dissa tidene passer perfekt da jeg har jobbe helg.
Posted:
Wed Apr 29, 2009 10:19 10
Porcus
Metal God
Er Skitsystem punk nok?
_________________ I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours.
— Stephen F. Roberts
Duckwalk Chuck er også et fett rock'n'roll band dere kunne booka.
De trekker muligens ikke så jævla mye folk, men trekker sikkert opp stemninga når de spiller ihvertfall.
Punk band står jeg litt fast på. Tenkte på Ronny Pøbel, men veit de ikke kan den dagen. Crime Club er et dritfett Ramones type band, men de inneholder Dan fra Backstreet og Backstreet spiller vel så vidt jeg veit i Trondheim den dagen.
Nei, jeg får poppe inn seinere i dag om jeg kommer på noe.
Posted:
Wed Apr 29, 2009 11:24 11
Luciferian
Poser
Lillasyster er på god vei inn på plakaten Mer HC igjen.. men dog under punk paraplyen...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 2Goto page 1, 2Next