| View previous topic :: View next topic |
| Det beste greske er: |
| Rotting Christ |
|
42% |
[ 30 ] |
| Necromantia |
|
10% |
[ 7 ] |
| Thou Art Lord |
|
4% |
[ 3 ] |
| Septic Flesh |
|
20% |
[ 14 ] |
| Flames |
|
7% |
[ 5 ] |
| Nightfall |
|
4% |
[ 3 ] |
| Varathron |
|
10% |
[ 7 ] |
| The Elysian Fields |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sadistic Noise |
|
0% |
[ 0 ] |
| On Thorns I Lay |
|
1% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 70 |
|
| Author |
Message |
Okultista

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:31 14 Post subject: |
|
|
Rotting Christ vinner med "Satanas tedeum", "Passage to arcturo" og "Thy mighty contract".
Alt som Sakis og Magus har tatt borti er gull, og det er ikke fint lite av de. |
|
| Back to top |
|
 |
Eon

Joined: Sep 19, 2006 Posts: 7845 Location: Dancing like a fucker around the altar stones
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:49 14 Post subject: |
|
|
| Har ikke hørt alle bandene i pollen, men tviler på at noen av de er bedre enn Rotting Christ. |
|
| Back to top |
|
 |
MoRn

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:53 14 Post subject: |
|
|
| Eon wrote: | | Har ikke hørt alle bandene i pollen, men tviler på at noen av de er bedre enn Rotting Christ. |
_________________ ach ja |
|
| Back to top |
|
 |
PsychoDad

Joined: Aug 18, 2003 Posts: 5392 Location: Far away from home, polishing steel
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:54 14 Post subject: |
|
|
Agatus - The Weaving Fates er nok favorittalbumet frå hellas. Meir heavy metal enn extreme/black uten at det er negativt for min del.
Men tidlig Rotting Christ er heller ikkje dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:56 14 Post subject: |
|
|
Rotting Christ
Necromantia
Thou Art Lord
Septic Flesh
Varathron
Rotting Christ trekker nok det lengste strå her.
- _________________
KADOTUS,UNCLE ACID,VAMPIRE,DAMIEN,SATAN,SKOGEN BRINNER,MYSTICUM, GOATMOON, HIGH SPIRITS,MGLA,CLANDESTINE BLAZE.. |
|
| Back to top |
|
 |
Gladøks

Joined: Jul 28, 2003 Posts: 18644 Location: Livets landeveisrøver
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:13 15 Post subject: |
|
|
Rotting Christ, Septic Flesh og On Thorns I Lay er de eneste banda jeg kjenner i denne pollen. Det jeg har hørt av de to sistnevnte har vært kjedelig, men Rotting Christ har jeg noen fete plater av, så da sender jeg stemmen min til dem, og skriver meg resten av lista bak øret for framtidige platekjøp. Sikkert en del gøy som må sjekkes ut her, tenker jeg. _________________ Eläkööt supikoirat! |
|
| Back to top |
|
 |
M-77

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:21 15 Post subject: |
|
|
| Thunderbear wrote: | Beste greske band er selvsagt Aphrodite's Child!
Ikke "extreme", you say?
Minner da om deres album "666", fra 1972! |
Det er faktisk helt korrekt! En fantastisk plate. Har faktisk tre eksemplarer av den på vinyl. |
|
| Back to top |
|
 |
sumostig

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:39 15 Post subject: |
|
|
| Gladøks wrote: | | Rotting Christ, Septic Flesh og On Thorns I Lay er de eneste banda jeg kjenner i denne pollen. Det jeg har hørt av de to sistnevnte har vært kjedelig, men Rotting Christ har jeg noen fete plater av, så da sender jeg stemmen min til dem, og skriver meg resten av lista bak øret for framtidige platekjøp. Sikkert en del gøy som må sjekkes ut her, tenker jeg. |
Hva har du hørt av Septic Flesh? Hadde kun hørt "Revolution DNA" og "Sumerian Daemons" som jeg synes er veldig kjipe, så hadde egentlig avskrevet bandet for lenge siden helt til jeg hørte "Temple of the Lost Race" som er helt fantastisk fet!
Lurer på om jeg kanskje burde sjekke ut "Mystic Places of Dawn" og "Esoptron" også. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
TheUnborn

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:47 15 Post subject: |
|
|
"Mystic Places of Dawn" er absolutt å anbefale. Okkult death metal.
- _________________
KADOTUS,UNCLE ACID,VAMPIRE,DAMIEN,SATAN,SKOGEN BRINNER,MYSTICUM, GOATMOON, HIGH SPIRITS,MGLA,CLANDESTINE BLAZE.. |
|
| Back to top |
|
 |
Rönnewiig

Joined: Mar 29, 2004 Posts: 715 Location: Haugesund & Imsland
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:50 15 Post subject: |
|
|
Rotting Christ
deretter Varathron og Septic Flesh |
|
| Back to top |
|
 |
Salsten

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:07 16 Post subject: |
|
|
ZEMIAL! _________________ MAY YOU LANGUISH IN LIMBO FOREVER! |
|
| Back to top |
|
 |
Morten.

Joined: Aug 06, 2003 Posts: 5997 Location: iron skies, streets of brass. Temple of nothing
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:26 16 Post subject: |
|
|
| sumostig wrote: | | Gladøks wrote: | | Rotting Christ, Septic Flesh og On Thorns I Lay er de eneste banda jeg kjenner i denne pollen. Det jeg har hørt av de to sistnevnte har vært kjedelig, men Rotting Christ har jeg noen fete plater av, så da sender jeg stemmen min til dem, og skriver meg resten av lista bak øret for framtidige platekjøp. Sikkert en del gøy som må sjekkes ut her, tenker jeg. |
Hva har du hørt av Septic Flesh? Hadde kun hørt "Revolution DNA" og "Sumerian Daemons" som jeg synes er veldig kjipe, så hadde egentlig avskrevet bandet for lenge siden helt til jeg hørte "Temple of the Lost Race" som er helt fantastisk fet!
Lurer på om jeg kanskje burde sjekke ut "Mystic Places of Dawn" og "Esoptron" også. |
Mystic Places of Dawn er vel den som er mest i stilen til TOTLR. Esopthron er mye treigere, og det føles av og til som vokalen er for brutal for musikken. |
|
| Back to top |
|
 |
Aztro-Naut

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:30 16 Post subject: |
|
|
| sumostig wrote: | Hva har du hørt av Septic Flesh? Hadde kun hørt "Revolution DNA" og "Sumerian Daemons" som jeg synes er veldig kjipe, så hadde egentlig avskrevet bandet for lenge siden helt til jeg hørte "Temple of the Lost Race" som er helt fantastisk fet!
Lurer på om jeg kanskje burde sjekke ut "Mystic Places of Dawn" og "Esoptron" også. |
mystic skiva er den beste i mitt hjem med temple hakk i hæl. de ble bare dårligere og dårligere for hver skive
sjekk tittellåta her http://www.myspace.com/septicfleshband |
|
| Back to top |
|
 |
Aztro-Naut

|
|
| Back to top |
|
 |
Thunderbear

Joined: Jul 23, 2007 Posts: 5977 Location: Furnes, Ringsaker
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 6:07 18 Post subject: |
|
|
| M-77 wrote: | | Thunderbear wrote: | Beste greske band er selvsagt Aphrodite's Child!
Ikke "extreme", you say?
Minner da om deres album "666", fra 1972! |
Det er faktisk helt korrekt! En fantastisk plate. Har faktisk tre eksemplarer av den på vinyl. |
Hehe, visste jeg kunne stole på deg!  _________________ PS 4. Så lenge det er på et lukka forum, for bare heavy-friker, så blir vel ikke det noen vanlig del av samfunnet, akkurat. Så jeg kommer nok bare til å bli tulla med, hvis jeg skriver der. Og det orker jeg ikke. Det høres ikke så artig ut, akkurat. |
|
| Back to top |
|
 |
Lugubriel

|
Posted: Sat Jan 12, 2008 7:54 19 Post subject: |
|
|
l l l
vvv _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Anders S

|
Posted: Sun Jan 13, 2008 12:23 00 Post subject: |
|
|
Septic Flesh! _________________ 空気を嫁 |
|
| Back to top |
|
 |
Grimgor

|
Posted: Sun Jan 13, 2008 12:47 12 Post subject: |
|
|
Crucifier!
Av de i pollen stemte jeg Flames. |
|
| Back to top |
|
 |
Likskjender

|
Posted: Sun Jan 13, 2008 1:42 13 Post subject: |
|
|
| Jeg savner Naer Mataron men da får jeg bare stemme Rotting Christ. |
|
| Back to top |
|
 |
Margrimm

|
Posted: Sun Jan 13, 2008 2:26 14 Post subject: |
|
|
| Likskjender wrote: | | Jeg savner Naer Mataron men da får jeg bare stemme Rotting Christ. |
Har du Discipline Manifesto? _________________ I am You. You are It. It is I. |
|
| Back to top |
|
 |
|