Ok, eg prøver igjen, siden den forrige Kvelertak-tråden forsvant på mystisk vis.
KVELERTAK, eit djevelens orkester frå Stavanger-regionen er over oss. Eg har skrytt av dei mellom anna rundt By:larm og Øya, og no kjem eg drassande igjen med dette navnet. Dei har noko friskt og fett med seg. I trynet hardcore-pønkemetal, ispedd ein god del klassisk rock 'n roll. Det kan jo ikkje slå feil. Det kan drikkast og nikkast til, heilt utan anstrengelse.
Dei spelar på Øya no førstkommande fredag 14. august klokka 19.00. Du har og muligheten til å sjå dei på showcasen til Hole in the Sky på tysdagen på Garage. Og om du ikkje får dei med deg der, så kan eg garantere at du får muligheten i ei bygd nær deg om ikkje så alt for lenge. Bandet er både høgt og lågt. Og dei er eit sjukt bra live-band, merk mine ord.
For nokre dagar sidan la dei ut to nye låtar på MySpace-sida si, litt annerledes denne gongen, men framleis med eit driv utan sidestykkje. Sjekk ut opplegget:
Ifølge plateanmeldelsen til Torgrim i dagens Dagbladet, ja.
_________________ I wish i could be, what you need, what you want.
But i am a failure, a perpetual disaster, the man who can do no right.
Posted:
Mon Jun 21, 2010 8:21 20
Cursed
Die Hard
Artig den Lars Vaular-coveren deres, Rett Opp og Ned Kors. Satanatanatanist!
_________________ Gnothi Seauton
Posted:
Tue Jun 22, 2010 6:23 06
Runur
True
Welhaven wrote:
Er det han duden i Baroness som står for artwork?
Det stemmer at Baizley har gjort artworken, ja. Kult cover og navn, musikken er jeg litt mer usikker på, mulig det er gøy live.
Posted:
Tue Jun 22, 2010 4:17 16
Doomination
Metal God
Sjekka et par låter i går. Noen partier virka kule, men black metal-elementene gikk ikke helt hjem her. Skal gi dem mer tid, og få sett dem live etter hvert.
Kjenner han ene gitaristen, Vidar, litt. Var en sentral figur i "metalscena" på Forus back in the day
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 3Goto page 1, 2, 3Next